اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره هنرهای رزمی در نجف‌آباد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان اصفهان گفت: جشنواره هنرهای رزمی یادمان کنگره سرداران و 2هزار و 500 شهید شهرستان نجف‌آباد برگزار شد.

برگزاری نخستین جشنواره هنرهای رزمی در نجف‌آباد

علی دعوایی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نخستین جشنواره هنرهای رزمی در نجف‌آباد صبح روز جمعه مورخ 28 مهرماه با حضور 96 ورزشکار در قالب هشت تیم و در تمامی رده‌های سنی برگزار شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره که در سالن موهبت ورزشگاه انقلاب نجف‌آباد به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته این شهرستان و با همکاری هیئت کاراته استان برگزار شد، رشته‌های رزمی کاراته، تکواندو، ووشو، جوجیتسو، هان مودو، رزم‌آوران، جودو و سبک غیرکنترلی کیوکوشین در قالب هشت تیم 12 نفره به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان گفت: در حاشیه این نمایش‌ها برنامه‌های متنوع همچون موسیقی زنده و اجرای برنامه گروه ناشنوایان (شکست سکوت) به اجرای برنامه پرداختند و در پایان این مراسم نیز لوح یادبودی به شرکت‌کنندگان اهداء شد.

وی ادامه داد: در این مراسم طباطبایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف‌آباد به همراه روسای هیئت‌های شهرستانی رشته‌های حاضر در این جشنواره، قاسمی رئیس تربیت بدنی سپاه و همچنین اکبر تقیان، محمد ابوطالبی و مهدی معین از پیشکسوتان کاراته استان و جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی شهرستان نجف‌آباد در سالن حضور داشتند و از نزدیک نمایش رزمی‌کاران را ملاحظه کردند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول