اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از قضاوت داور

عذرخواهی نتیجه بازی را تغییر نمی‌دهد/ به بسکتبالیست‌های مس اعتماد دارم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان با انتقاد از داوری بازی این تیم در برابر شهرداری اراک گفت: ناظر داوری پس از این دیدار از قضاوت ضعیف و تأثیرگذار داور بازی عذرخواهی کرد، اما این عذرخواهی نتیجه را تغییر نمی‌دهد.

عذرخواهی نتیجه بازی را تغییر نمی‌دهد/ به بسکتبالیست‌های مس اعتماد دارم

سیامک توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به بازی قابل قبول بازیکنان تیمش در دیدار مقابل شهرداری اراک اظهار داشت: باید از بازیکنان تیمم تشکر کنم، با توجه به برگزاری نخستین دیدار فصل بچه‌های تیم عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: شاید با انتقاد از داوری دیدار بعضی‌ها این مسئله در ذهنشان ایجاد شود که به دنبال بهانه‌جویی هستم، اما در واقع این نحوه قضاوت داور مسابقه بود که در برخی لحظات حساس نتیجه این مسابقه را مشخص کرد، حتی پس از پایان مسابقه ناظر داوری نیز از تیم مس به خاطر قضاوت ضعیف و تأثیرگذار داور بازی عذرخواهی کرد.

توکلی بیان داشت: هر چند این عذرخواهی نتیجه را تغییر نمی‌دهد، اما خیلی از مسائل در مورد این دیدار را آشکار می‌کند، اما در مجموع با توجه به اهمیت نتایج و کسب امتیاز از مسابقات کمیته داوران فدارسیون باید در چیدمان داوران دقت نظر بیشتری وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: بدشانسی‌های زیادی در این دیدار گریبان تیم مس را گرفت و در طول بازی بیش از 25 شوت بازیکنان ما دور حلقه چرخید و به امتیاز تبدیل نشد در صورتی که اگر تنها چند توپ ما درون حلقه افتاده بود، تیم اراک در زمین خودش بازی را به مس باخته بود.

این مربی گفت: به تیمم ایمان دارم و معتقدم این تیم شایستگی و لیاقت درخشش در مسابقات آتی را دارد.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان با اشاره به قرعه استراحت تیمش در هفته نخست مسابقات و برگزاری نخستین دیدار تیمش در هفته دوم بازی‌ها گفت: در مجموع از عملکرد تیمم رضایت دارم هرچند که اعتقاد دارم ما می‌توانستیم پیروز این دیدار شویم، بازیکنان تیم تلاش خودشان را به کار گرفتند و با نهایت توان در خدمت تیم بودند.

وی با بیان اینکه تیم جوان و یک‌دستی دارم، اظهار داشت: سعی کردم تغییرات زیادی را در تیم ایجاد نکنم، اما من به این بازیکنان ایمان دارم و معتقدم تیم بسکتبال مس کرمان در این فصل از مسابقات روزهای بسیار خوبی را تجربه می‌کند.

به گزارش فارس، تیم بسکتبال صنعت مس کرمان در گام نخست مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با نتیجه نزدیک 64 بر 61 مغلوب حریفش شهرداری اراک شد.

هرچند بازیکنان مس در این دیدار بازی خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند، اما قضاوت تأثیرگذار و همراه با اشتباهات تیم داوری این مسابقه نیز در شکل‌گیری این نتیجه بی‌تأثیر نبود، مسی‌ها در هفته سوم مسابقات دسته اول کشور میزبان گاز خوزستان هستند.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول