اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان خبر داد

تصویب بودجه یک میلیارد تومانی برای تیم بسکتبال همیاری زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان از برنامه این سازمان برای جذب بازیکنان طراز اول خبر داد و گفت: این سازمان یک بودجه یک میلیارد تومانی برای تیم بسکتبال همیاری زنجان در نظر گرفته است.

تصویب بودجه یک میلیارد تومانی برای تیم بسکتبال همیاری زنجان

محمدمهدی احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه شاکله تیم همیاری شهرداری زنجان، برای لیگ برتر سال جاری بسته شده است، اظهار داشت: مسئولان تیم موفق به جذب بازیکنان طراز اول خوبی شده‌اند.

وی افزود: آلن داودی، پویا تاجیک، سعید داورپناه و باهران از جمله بازیکنانی هستند که جذب تیم بسکتبال همیاری زنجان شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان تصریح کرد: تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسکتبال سه سهمیه تیم ملی دارند که تیم همیاری زنجان هر سه بازیکنان را جذب کرده است.

وی از برنامه مسئولان تیم بسکتبال همیاری زنجان برای حضور پنج بازیکن بومی در کنار تیم بسکتبال همیاری زنجان خبر داد و گفت: مسئولان با این بازیکنان قرارداد امضاء کرده‌اند.

احمدیان به حضور فرزاد کوهیان به عنوان یکی از مربیان برجسته کشور در کنار تیم بسکتبال همیاری زنجان اشاره و اضافه کرد: وی یک برنامه استعدادیابی به مسئولان تیم داده است و سازمان همیاری در حال پیگیری آن هستند.

وی استعدادیابی بازیکنان بسکتبال را از برنامه‌های باشگاه همیاری اعلام کرد و افزود: بسته شدن 50 درصد تیم بسکتبال زنجان با بازیکنان بومی از جمله اهداف مسئولان تیم همیاری زنجان است.

مدیرعامل باشگاه سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان زمان آغاز مسابقات لیگ برتر بسکتبال را 11 آبان ماه عنوان و تصریح کرد: تیم بسکتبال همیاری زنجان در حال آماده شدن برای حضور در لیگ برتر است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد حضور بازیکنان جذب شده در تمرینات تیم همیاری شهرداری زنجان گفت: تیم به غیر از بازیکنی که به تیم مهرام قرض داده شده است با بقیه بازیکنان جذب شده، تمرین می‌کند.

احمدیان از حضور داورپناه به همراه تیم مهرام در باشگاه‌های آسیا خبر داد و افزود: این بازیکن بعد از این بازی‌ها به تمرینات تیم بسکتبال همیاری زنجان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول