اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان:

هدف تیم بسکتبال زنجان قرار گرفتن در سکو است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها استان زنجان گفت: قرار گرفتن تیم بسکتبال همیاری زنجان بر روی یکی از سکوها، از اهداف سازمان همیاری شهرداری در سال جاری است.

هدف تیم بسکتبال زنجان قرار گرفتن در سکو است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدمهدی احمدیان ظهر امروز در جلسه هماهنگی برای توسعه ورزش استان زنجان با اشاره به خودگردان بودن این سازمان گفت: این سازمان با توجه به اینکه در این شهر فعالیت می‌کند در صدد حمایت از ورزش این استان است.

وی از بر عهده گرفتن مسئولیت تیم بسکتبال استان زنجان توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان خبر داد و گفت: تیم بسکتبال استان زنجان با حمایت این سازمان موفق به صعود به لیگ برتر در سال‌های گذشته شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها استان زنجان وارد شدن در امور ورزش را در واقع کمک به مردم شهر عنوان و اضافه کرد: گسترش ورزش در جامعه به سلامت فرزندان صاحبان صنایع هم کمک می‌کند.

وی بر رابطه داشتن مشکلات اقتصادی با مشکلات اجتماعی تاکید و ادامه داد: در واقع هر وقت مشکلات اقتصادی حاد می‌شود، مشکلات اجتماعی را هم به همراه خود دارد که از قضا دیرتر رفع شده و عواقب بدتری هم بر جا‌ی می‌گذارد.

احمدیان تیم بسکتبال همیاری شهرداری را یکی از پر طرفدارترین تیم‌های ورزشی استان زنجان اعلام کرد و گفت: این تیم یکی از پر هزینه‌ترین تیم‌های ورزشی استان هم محسوب می‌شود.

وی از برنامه سازمان همیاری شهرداری‌ها برای قرار گرفتن بر روی یکی از سکوهای قهرمانی لیگ برتر خبر داد و گفت: این سازمان با صرفه‌جویی در سایر هزینه‌ها در صدد حمایت مالی از تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها اضافه کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها اقدام به تاسیس باشگاه ورزشی کرده است.

وی بر لزوم حمایت از ورزش برای گسترش نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت: با پرداختن به امور اجتماعی از جمله ورزش می‌توان تبعات مشکلات اقتصادی را در جامعه کاهش داد.

در ادامه جلسه روسای برخی هیئت‌های ورزشی از جمله رئیس هیئت کاراته و شنا هم اقدام به ارائه پیشنهادات خود کردند که قالب آن امکان اداره شدن برخی ورزش‌ها با هزینه‌های کم بود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول