اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم بسکتبال بانوان فولاد ماهان:

بازیکنان لیگ دسته یک بسکتبال نیاز به کسب تجربه دارند

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم بسکتبال بانوان فولاد ماهان گفت: بازیکنان حاضر در لیگ دسته یک بسکتبال جوان هستند و نیاز به کسب تجربه برای میدان دیده شدن دارند.

بازیکنان لیگ دسته یک بسکتبال نیاز به کسب تجربه دارند

شهناز سمیعیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: لیگ دسته یک پویایی و جنگندگی بالاتری نسبت به لیگ برتر دارد.

وی ادامه داد: در این لیگ تمام تیم‌ها برای صعود و راه‌یابی به لیگ برتر نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند، چرا که در لیگ دسته یک بسکتبال تمامی تیم‌ها برای صعود و راهیابی به لیگ برتر نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند.

کاپیتان بسکتبال فولاد ماهان با اشاره به حضور تیم ماهان در لیگ دسته یک بیان کرد: با توجه به دیر بسته شدن تیم فولاد ماهان، این تیم توانست با تکنیک بالای بازیکنان و کسب 14 امتیاز، قهرمان دور رفت این مسابقات شود.

وی با بیان اینکه با توجه به انجام تمرینات منظم تیم زیر نظر سرمربی، بازیکنان به آمادگی لازم دست پیدا کرده‌اند، تاکید کرد: تیم ماهان آماده آغاز دور برگشت این مسابقات است تا بتواند با حضوری مقتدرانه جایگاه خود را تثبیت کند.

سمیعیان با اشاره به اینکه تیم مشهد اصلی‌ترین رقیب ماهان در دور برگشت است، بیان کرد: با پیروزی در مقابل این تیم می‌توانیم جایگاه اصلی خود را برای صعود مستحکم کنیم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول