اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بازی‌های مرحله نخست

15 بازیکن ایثار قم در سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر معرفی شدند

خبرگزاری فارس: ترکیب نهایی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در فصل جدید پیکارهای سوپر لیگ باشگاه‌های کشور مشخص شد.

15 بازیکن ایثار قم در سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بعد از اینکه در نخستین سال حضور خود در بالاترین سطح مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور یعنی سوپر لیگ کشور، به مرحله رده‌بندی راه یافت، در دومین دوره متوالی حضور خود در این رقابت‌ها برای کسب مقامی بهتر از فصل قبل با 15 بازیکن گام به جدال با حریفان می‌گذارد.

دیدارهای مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برای تیم ایثار قم در حالی از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می‌شود که این تیم در جدال با سه رقیب مدعی به دنبال کسب جواز صعود به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی است.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در مرحله گروهی این دوره از رقابت‌های سوپر لیگ با تیم‌های بسکتبال با ویلچر لوبون بابل، پیام مخابرات اصفهان و هیئت جانبازان و معلولین استان خوزستان هم‌گروه هستند.

در مرحله نخست این رقابت‌ها که به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم و باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار خواهد شد، بسکتبالیست‌های ایثار قم به مدت دو روز مقابل تیم‌های رقیب به میدان خواهند رفت.

مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم برای این منظور 15 بازیکن را برای حضور در ترکیب نهایی این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور معرفی کردند که در بین آنها پنج بازیکن غیر بومی و 10 بازیکن بومی حضور دارند.

محمد کریمی، ایمان بگ‌زاده، محسن طلوعی، امیر برزگر و حسن عبدی نفراتی هستند که از بین بسکتبالیست‌های مطرح جانباز و معلول در فصل جدید در ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم به میدان می‌روند.

چهره‌های شاخص بومی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم را نیز علی خوشرفتار، عبدالمحمد جعفری، علی کارچانی، رسول سابقی، محمدرضا بهرامی، اسماعیل ابوطالبی، محمدحسین بنازادگان، مصطفی گل‌بادی، محمد محمدنژاد و محمد متقیان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول