اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: بازی‌های فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین کشور از امروز در قم آغاز شد.

پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم امسال در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور هشت تیم حضور دارند که بازی‌های خود را در دو گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا صعود کننده‌ها به نیمه نهایی مشخص شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان که از قضا ریاست آن را نیز سیدعباس آقاکوچکی سرمربی سابق تیم‌های بسکتبال راه و ترابری و جهش ترابری قم بر عهده دارد، در مرحله نخست شهرهای قم و کهریزک میزبان تیم‌های دو گروه هستند.

هشت تیم حاضر در گروه‌های دوگانه در حالی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور برود که در هر مرحله یکی از تیم‌ها میزبان سایر رقبا خواهد بود.

بر این اساس در مرحله نخست از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قهرمانی کشور تیم‌های ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم و داداشی کهریزک از حریفان خود در گروه‌های اول و دوم مقدماتی پذیرایی می‌کنند.

در گروهی که قرار است بازی‌های آن از امروز به میزبانی تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم برگزار شود، تیم‌های شهرداری رینه آمل، پیام مخابرات اصفهان، هیئت خوزستان و ایثار قم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

این بازی‌ها تا عصر جمعه 28 مهر ماه به شکل دوره‌ای در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم برگزار می‌شود و در مراحل بعدی نیز شهرهای اهواز، بابل و اصفهان میزبان تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی خواهند بود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده صبح امروز پنجشنبه، 27 مهر ماه ابتدا تیم‌های بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان و هیئت خوزستان به مصاف یکدیگر می‌روند و در ادامه مسابقه تیم‌های جانبازان و معلولین ایثار قم و شهرداری رینه آمل برگزار می‌شود.

همچنین امروز عصر نیز نخستین بازی بین تیم‌های بسکتبال با ویلچر شهرداری رینه آمل و پیام مخابرات اصفهان برگزار می‌شود و در دومین دیدار تیم ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم مقابل تیم هیئت خوزستان قرار می‌گیرد.

بازی‌های این گروه 28 مهر ماه در حالی پایان می‌یابد که طبق برنامه ابتدا تیم بسکتبال با ویلچر هیئت خوزستان با شهرداری رینه آمل دیدار می‌کند و آخرین بازی نیز بین تیم‌های پیام مخابرات اصفهان و ایثار قم به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول