اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان بازی‌های مرحله نخست در قم

ایثار قم نایب ‌قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

خبرگزاری فارس: نخستین مرحله رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در قم با نایب قهرمانی تیم ایثار قم به کار خود پایان داد.

ایثار قم نایب ‌قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در آخرین روز از نخستین مرحله فصل جدید مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در قم تیم‌های شرکت‌کننده در سومین مسابقه خود به میدان رفتند تا بدین ترتیب این بازی‌ها با معرفی تیم‌های برتر به پایان برسد.

چهار تیم حاضر در گروه نخست مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور رقابت خود در مرحله نخست این پیکارها را به میزبانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم آغاز کردند و در سالن شهید محمود رضاییان قم به مصاف یکدیگر رفتند.

در حالی که در پایان روز نخست این مسابقات تیم‌‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و هیئت خوزستان توانسته بودند با کسب برتری برابر حریفان، خود را به عنوان مدعیان کسب عنوان قهرمانی این گروه و صعود به مرحله بعد معرفی کنند، در روز پایانی و در دیداری حساس تیم‌های ایثار قم و پیام مخابرات اصفهان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این مسابقه به برتری تیم بسکتبال با ویلچر پیام مخابرات اصفهان انجامید و بدین ترتیب قهرمانی تیم هیئت خوزستان مسجل شد و ایثار نتوانست در خانه صدرنشین شود.

در این دیدار حساس که در حضور علاقه‌مندان زیادی در سالن شهید رضاییان قم برگزار شد، تیم پیام مخابرات اصفهان از سد ایثار قم گذشت در حالی که در این مسابقه دو تیم بازی جذاب، نزدیک و فشرده‌ای را برگزار کردند که طی آن جدال آنها در چهار وقت 10 دقیقه‌ای به برتری رقیب اصفهانی انجامید.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم در این مسابقه نسبت به دیدار دو دیدار قبل که در مقابل هیئت خوزستان و شهرداری رینه بابل به میدان رفته بودند، اشتباهاتی داشتند که تیم حریف با توجه به بهره‌گیری از آنها به برتری رسید.

اما در دیگر دیدار برگزار شده تیم‌های هیئت خوزستان و شهرداری رینه بابل به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در نهایت به برتری بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم هیئت خوزستان و صدرنشینی این تیم انجامید و ایثار قم رتبه دوم را به دست آورد تا منتظر مرحله بعدی رقابت‌ها در دی ماه به میزبانی شهرداری بابل باشد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول