اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تفاضل گل بهتر نسبت به قم و اصفهان

خوزستان فاتح پیکارهای بسکتبال با ویلچر کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال با ویلچر هیئت خوزستان به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به دو رقیب خود از قم و اصفهان فاتح مرحله نخست پیکارهای سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شد.

خوزستان فاتح پیکارهای بسکتبال با ویلچر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از قرعه‌کشی انجام شده توسط انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان مقرر شد هشت تیم حاضر در پیکارهای این فصل بازی‌های خود را در دو گروه برگزار کنند.

بر این اساس چهار تیم در هر گروه مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ برتر یا سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور قرار گرفتند و بدین ترتیب جدال تیم‌های مدعی در مرحله اول مقدماتی در شهرهای قم و کهریزک آغاز شد.

طبق برنامه انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون جانبازان و معلولین، شهر مقدس قم و باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار میزبان دیدارهای گروه نخست مقدماتی بود در حالی که بازی‌های گروه دوم با حضور چهار مدعی دیگر در کهریزک و به میزبانی تیم مرحوم داداشی برگزار شد.

در شهر مقدس قم و به میزبانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم بازی‌های گروه اول مقدماتی در سالن ورزشی شهید محمود رضاییان قم برگزار شد و سرانجام تیم هیئت خوزستان بالاتر از سایر رقبا در صدر جدول رده‌بندی ایستاد.

در بازی‌های این گروه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم از سد تیم‌های شهرداری رینه بابل و هیئت خوزستان گذشت اما به تیم پیام ارتباطات اصفهان باخت و هیئت خوزستان به لطف برتری مقابل نمایندگان اصفهان و بابل در صدر ایستاد.

در پایان دو روز رقابت‌ چهار تیم حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، تیم بسکتبال با ویلچر هیئت خوزستان با کسب دو پیروزی و پنج امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای گرفت.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم و رقیب جدی آنها تیم پیام مخابرات اصفهان نیز با شرایطی مشابه با تیم هیئت خوزستان یعنی دو برد، یک باخت و کسب پنج امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند و تیم شهرداری رینه بابل با کسب سه امتیاز چهارم شد تا بازی‌های مراحل بعد به ترتیب در بابل، اصفهان و اهواز برگزار شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول