اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم مسابقات بسکتبال دسته اول

بسکتبال مس به مصاف اراک می‌رود

خبرگزاری فارس: برنامه مسابقات تیم بسکتبال صنعت مس در لیگ دسته اول کشور اعلام شد و تیم بسکتبال صنعت مس کرمان در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول کشور نخستین دیدار خود را برگزار می‌کند.

بسکتبال مس به مصاف اراک می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور 19 تیم و در قالب سه گروه از جمعه 21 مهر ماه آغاز شد و در هفته نخست این رقابت‌ها تیم مس کرمان با قرعه استراحت روبه‌رو شد.

بر این اساس تیم مس در گروه A این مسابقات با تیم‌های صنعت نفت آبادان، سیم و کابل لیان بوشهر، گاز خوزستان، نفت امیدیه، هیئت بسکتبال اراک و شاهین بوشهر هم‌گروه است.

این تیم در هفته دوم مسابقات جمعه 28 مهر ماه از ساعت 16 در اراک به مصاف هیئت بسکتبال اراک و در هفته سوم مسابقات جمعه پنجم آبان در کرمان به مصاف گاز خوزستان می‌روند.

هدایت تیم بسکتبال صنعت مس کرمان را سیامک توکلی در مسابقات این دوره بر عهده دارد و به نظر می‌رسد این تیم در مسابقات فصل جاری به دلیل وضع قوانین ویژه‌ای از سوی سازمان لیگ بسکتبال کشور در زمینه استفاده از بازیکنان جوان و 16 سال با مشکلاتی رو به‌رو باشد.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول