اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری مقابل پیام مخابرات اصفهان

هیئت خوزستان صدرنشین سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر شد

خبرگزاری فارس: بسکتبالیست‌های جانباز و معلول هیئت خوزستان در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور موفق به کسب پیروزی برابر تیم مدعی پیام مخابرات اصفهان و صدرنشینی گروه نخست شدند.

هیئت خوزستان صدرنشین سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدارهای مرحله مقدماتی پیکارهای سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور در سال 91 با رقابت تیم‌های مدعی در گروه نخست از روز پنج‌شنبه به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین و باشگاه ایثار استان قم آغاز شده است.

در این رقابت‌ها که در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم برگزار می‌شود، تیم بسکتبال با ویلچر هیئت خوزستان در بازی‌هایی که به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود از سد تیم پیام مخابرات اصفهان عبور کرد تا جدی‌ترین رقیب تیم ایثار قم لقب بگیرد.

این در شرایطی است که در این گروه تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، شهرداری رینه بابل، هیئت خوزستان و پیام مخابرات اصفهان بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در شهر مقدس قم برگزار می‌کنند تا چهره صعودکننده‌ها به مرحله نیمه نهایی پیکارهای سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر قهرمانی کشور مشخص شود.

در حالی که تیم‌های مدعی شرکت‌کننده در بازی‌های گروه نخست در شهر قم مستقر هستند، سه مرحله دیگر نیز در شهرهای بابل، اهواز و اصفهان برگزار می‌شود و با احتساب امتیازات به دست آمده در مجموع چهار مرحله، در نهایت دو تیم از این گروه به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها خواهند پیوست تا قهرمان از بین آنها معرفی شود.

در آغاز دیدارهای مرحله مقدماتی از گروه نخست مسابقات سوپر لیگ در حضور علاقه‌مندان پر تعداد بسکتبال با ویلچر به میزبانی شهر قم، تیم‌ بسکتبال با ویلچر هیئت خوزستان در جدالی حساس و البته برتر در مقابل تیم پیام مخابرات اصفهان موفق به کسب نخستین پیروزی خود شد.

در حالی که تیم هیئت خوزستان در دیدار افتتاحیه بازی‌های این گروه برابر نماینده اصفهان بازی می‌کرد، با تحمیل شکست 67 بر 47 به تیم حریف یکی از مدعیان صعود از این گروه شد در حالی که تیم ایثار قم نیز با پیروزی 60 بر 53 در نخستین مسابقه خود برابر شهرداری رینه بابل همانند هیئت خوزستان دو امتیازی شد، هیئت خوزستان به لحاظ پیروزی با امتیاز بهتر بالاتر از ایثار قم در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در این دیدار که در حضور کادر فنی و بازیکنان تیم‌های ایثار قم و شهرداری رینه برگزار شد، تیم‌های هیئت خوزستان و پیام مخابرات اصفهان بازی نزدیکی را ارائه کردند اما این جدال نزدیک در نهایت با برتری 20 امتیازی تیم هیئت خوزستان پایان یافت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول