اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع دانش‏‌آموزان رودهنی تأکید شد

لزوم فعالیت بیشتر انجمن اولیا و مربیان برای رفع معضلات

خبرگزاری فارس: شهردار رودهن بر لزوم فعالیت بیشتر انجمن اولیا و مربیان و سود جستن از تجربیات مختلف برای رفع معضلات موجود در مسیر تحصیل علم تأکید کرد.

لزوم فعالیت بیشتر انجمن اولیا و مربیان برای رفع معضلات

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمید محرمی صبح امروز در مراسمی که با حضور 400 دانش‏آموز رودهنی و شماری از مسئولان در دبستان دخترانه «اندیشه» شهر رودهن برگزار شد، آرزوهای کودکان را از آنها جویا شد و در فضایی صمیمی به ترغیب آنها برای استمرار و پویایی برای کسب دانش و تحصیل علم پرداخت.

وی همچنین با مدیر دبستان دخترانه اندیشه و جمعی از اولیا و مربیان درباره مسائل مختلف تبادل نظر کرد.

محرمی در این مراسم خطاب به اولیای مدارس اظهار داشت: به طور قطع کودکان امروز، مدیران و آینده‌‏سازان فردای ایران اسلامی هستند.

شهردار رودهن ادامه داد: تعلیم و تعلم کودکان از اهم امور محسوب می‏شود و این وظیفه خطیر بعد از خانواده بر دوش نهاد آموزش و پرورش است.

وی بر لزوم فعالیت بیشتر انجمن اولیا و مربیان و سود جستن از تجربیات مختلف برای رفع معضلات موجود در مسیر تحصیل علم قشر جوان و نوجوان جامعه و منطقه تأکید کرد.

محرمی افزود: خانواده‏های دانش‏‌آموزان گاهی به دلیل مشغله فراوان از مشکلات آموزشی فرزندان خود باخبر نیستند؛ از این رو، باید همکاری‏های تنگاتنگی بین اولیای مدارس و خانواده‌‏ها برقرار باشد.

در این مراسم، دانش‌‏آموزان مقاطع اول تا ششم ابتدایی در قالب گروه‏های 10 نفره به اجرای برنامه‏‌های متنوع فرهنگی پرداختند.

دانش‌‏آموزان دبستان دخترانه «اندیشه» شهر رودهن از طریق نقاشی با آبرنگ به بیان دعاها و آرزوهای خود پرداختند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول