اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام:

رسالت انجمن اولیا و مربیان به درستی تبیین شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام گفت: شناسایی نیازهای حقیقی دانش‌آموز و کمک به حل نیازها و به فعلیت رساندن این نیازها توسط اولیا و مربیان رسالت اول و آخر انجمن اولیا و مربیان است که باید به درستی تبیین شود.

رسالت انجمن اولیا و مربیان به درستی تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز همزمان با فرا رسیدن هفته پیوند اولیاء و مربیان حجت‌الاسلام حسین مرادی در جلسه انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش این شهرستان شرکت کرد.

در حاشیه این نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان چرام با اشاره به نقش مؤثر ارتباط خانه و مدرسه در شکل‌گیری ساختار رفتاری، گفتاری و منش اجتماعی دانش‌آموزان گفت: انجمن اولیاء و مربیان تعدادی افراد منتخب از اولیاء و مربیان یک آموزشگاه هستند که با تفاهم و صمیمیت به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش‌آموزان جهت کمک به ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش و گسترش ارتباط خانه و مدرسه بر طبق مقررات و ضوابط وزارت آموزش و پرورش انجام وظیفه می‌کنند.

وی مهم‌ترین نهاد اجتماعی، تربیتی و آموزشی و اصلی‌ترین رکن تعلیم و تربیت را مدرسه دانست و متذکر شد: مدرسه به منظور تربیت صحیح دانش‌آموزان در ابعاد اجتماعی، اخلاقی، علمی، آموزشی، دینی و کشف استعدادها و هدایت و رشد متوازن روحی و معنوی و جسمانی آنان برابر ضوابط وزارت آموزش و پرورش تأسیس و اداره می‌شود.

این مسئول در ادامه افزود: این نهاد با همکاری کلیه کارکنان و با مشارکت دانش‌آموزان و اولیای آنان زیر نظر مدیر مدرسه به وظایف خود عمل می‌کند و می‌طلبد اولیای دانش‌آموزان ارتباط صمیمانه‌ای با مدرسه داشته باشند و از نزدیک با وضعیت روحی روانی و تحصیلی فرزندان خود آشنا شوند.

حجت‌الاسلام مرادی ابراز داشت: شناسایی نیازهای حقیقی دانش‌آموز و کمک به حل نیازها و به فعلیت رساندن این نیازها توسط اولیا و مربیان رسالت اول و آخر انجمن اولیا و مربیان است.

وی علم و دانش همراه با تقوا را یگانه راه رسیدن انسان به کمالات معرفی کرد و در ادامه از اولیای دانش‌آموزان خواست به نظر و عقیده فرزندانشان اهمیت ویژه قائل شوند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول