اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان مرکزی خبر داد

درخشش فرزندان شهدای استان مرکزی در مسابقات قرآن کشوری

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از درخشش فرزندان شهدای استان در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم خبر داد.

درخشش فرزندان شهدای استان مرکزی در مسابقات قرآن کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا گرجی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله کشوری بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از دوم تا دوازدهم ماه جاری در مشهد مقدس برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات 36 نفر از ایثارگران، همسران و فرزندان شاهد و ایثارگر استان در مقاطع تحصیلی متوسطه و دانشجویی در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10جزء، 15 و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت، نماز، تفسیر و مفاهیم شرکت کردند که فرزندان شهدای استان توانستند یک رتبه اولی، سه رتبه دومی و سه رتبه سومی را از آن خود کنند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: کاظم راهزانی فرزند معظم جانباز در رشته تفسیر دانشجویی موفق به کسب رتبه اول کشوری شد و احمد سلیمانی فرزند معظم جانباز در رشته مفاهیم متوسطه رتبه دوم کشوری را از آن خود کرد.

گرجی ادامه داد: در رشته حفظ 20 جزء محمد داودآبادی جانباز 70 درصد رتبه سوم کشوری را از آن خود کرد، در رشته حفظ کل گروه همسران اعظم خیری رتبه دوم را به دست آورد، در رشته حفظ 10 جزء گروه همسران راضیه‌سادات رضوی موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد، در رشته نماز متوسطه زهرا مختاری فرزند معظم جانباز رتبه سوم را به دست آورد و در رشته حفظ 5 جزء متوسطه فاطمه نوروزی فرزند معظم جانباز رتبه دوم را در سطح کشور از آن خود کرد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول