اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

فرزندان شهدا امروز با اسلحه قلم به جنگ استکبار رفته‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فرزندان شهدا و ایثارگران ادامه دهنده راه پدرانشان هستند، گفت: فرزندان شهدا امروز با اسلحه قلم به جنگ با استکبار برخاسته‌اند.

فرزندان شهدا امروز با اسلحه قلم به جنگ استکبار رفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی امیری امروز در همایش تجلیل از نخبگان و فرهیختگان جامعه ایثارگری استان اظهار کرد: همچنان که در دوران دفاع مقدس فرزندان این مرز و بوم با پیروی از رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) راه ولایت را پیمودند و در دفاع از کیان ایران و اسلام از عزیزترین سرمایه‌های خود گذشتند، امروز فرزندان آن‌ها با تاسی از منویات مقام معظم رهبری اسلحه را به قلم تبدیل کرده‌اند و با سلاح قلم در مقابل استکبار ایستاده‌اند.

وی افزود: فرزند شهدا و ایثارگران امروز در راهی حرکت می‌کنند که به جایگاهی برسند که پدران آن‌ها از ایشان راضی باشند که این باعث افتخار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که امروز دشمنان انقلاب و ایران اسلامی از بار علمی دانشمندان ما در هراسند خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب توانمندی‌های نظامی ایران را می‌دانند ولی به اندازه‌ای که از دانشمندان ما در هراسند از توان نظامی ما به آن اندازه نمی‌ترسند.

امیری با بیان این‌که دشمنان می‌خواستند تا جوانان ایرانی کوردل و نادان بمانند، تصریح کرد: دشمنان آرزوی دیرینه خود در نادان ماندن جوان ایرانی را به گور می‌برند.

وی به جنگ نرم دنیای کنونی علیه علم جوان ایرانی اشاره کرد و بیان داشت: خواسته دشمن از جوان ایرانی این است که فاقد علم و آگاهی و اندیشه باشد که جوانان ما به جنگ با این خواسته دشمن قسم خورده برخاسته‌اند.

وی درخشش فرزندان  شهدا و ایثارگران را در عرصه‌های مختلف قابل افتخار و ستودنی دانست و افزود: امروز ایران در رتبه‌های بالای علمی قرار دارد و تنها کشور اسلامی مستقل است که به همت دانشمندانش روحیه جهاد و ایثار و از خود گذشتگی در آن‌ها دمیده شده و ماهواره در مدار فضا قرار می‌دهد.

امیری آگاهی جوانان ایرانی نسبت به مسایل قرانی را یادآور شد و تاکید کرد: امروز کودکان ما هم در مورد مسائل قرآنی کنکاش و تحقیق می‌کنند و چه افتخاری از این بالاتر که کودکان ما هم به آن سطح از آگاهی رسیده‌اند که آرمان‌های اسلام و انقلاب و روحیه جهاد و ایثار در راه حق را از یاد نمی‌برند.

مدیر کل بنیاد شهید استان ادامه داد: فعالیت‌های دینی، مذهبی و قرآنی و علمی جوانان و خانواده شهید و ایثارگر استان ستودنی و افتخار‌آمیز است.

امیری افزود: یک نمونه کوچک آن خانم فاطمه اکوانی فرزند ایثارگر است که در کنکور 90 رتبه 17 را کسب کرد.

به گزارش فارس در این همایش  از فعالان قرآنی، هنرمندان شاهد و ایثارگر، ورزشکاران موفق استان مانند تیم والیبال نشسته نفت و گاز گچساران، تیم والیبال فرزندان جانبازان و شهدا، تیم کوهنوردی جانبازان و...  و دانش‌آموزان و نخبگان جامعه ایثارگری تجلیل شد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول