اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر:

فرزندان را با دستاوردهای دفاع مقدس آشنا کنیم / جوانان جا پای شهدا بگذارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با تاکید بر لزوم آشنایی جوانان با دستاوردهای دفاع مقدس گفت: جوانان سرمایه‏های ارزشمند انسانی برای پیشرفت ایران اسلامی هستند و برای توسعه و سربلندی کشور باید جا پای شهدا بگذارند.

فرزندان را با دستاوردهای دفاع مقدس آشنا کنیم / جوانان جا پای شهدا بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر احمد موحد ظهر امروز در نشست با مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه‎های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: خانواده‎ها زمینه آشنایی جوانان و نوجوانان با دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و آنچه که در این دوران گذشت را فراهم کنند.

موحد ادامه داد: نسل جوان در فضای معنوی و اخلاقی خانواده و جامعه باید به شیوه‎های گوناگون با دستاوردهای دفاع مقدس آشنا شود.

وی تصریح کرد: ما همواره مدیون حماسه‌آفرینی‎ها و ایثارگری‎های مردان و زنانی هستیم که از جان خود گذشتند تا عزت و اقتدار جهانی را نصیب نظام جمهوری اسلامی کنند.

موحد افزود: هشت سال دفاع مقدس نماد و الگوی مقاومت، ایثار و شهادت است و نسلی که این دوران را ندیده است برای تداوم آرمان‏های امام و شهدا باید با ارزش‎ها، رشادت‏ها و حماسه‎های دفاع مقدس آشنا و آگاه شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر یادآور شد: جوانان و نوجوانان سرمایه‏های ارزشمند انسانی برای پیشرفت ایران اسلامی هستند و برای تحقق توسعه همه جانبه و سربلندی کشور باید جا پای شهدا بگذارند.

وی اضافه کرد: این امر مسئولیت خانواده‎ها را سنگین می‏کند و خانواده‏ها باید با حساسیت و دقت در این زمینه عمل کنند.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: حماسه هشت سال دفاع مقدس، تجلی مقاومت مردم در قبال همه تهدیدها و تحریم‎های دشمنان اسلام است.

زهرا عرفان افزود: زنان نیز همراه و همگام با مردان نقش اساسی، کلیدی و تاثیرگذاری در صیانت از حریم اسلامی و ارزش‎های دینی دارند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول