اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج؛

فرزندان شهدای بسیجی گچساران تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گچساران از تجلیل فرزندان شهدای بسیجی به‌مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

فرزندان شهدای بسیجی گچساران تجلیل می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، بهمن ایمانی‌فرد ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: هفته بسیج نشانگر عظمت و اقتدار نیروهای متدین و مردمی نظام اسلامی بوده و گرامیداشت این هفته یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی را دو چندان کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تبیین و تشریح تفکر بسیجی در میان جوانان را نیاز امروز جامعه دانست و تصریح کرد: پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و شهدا را باید در میان جوانان نهادینه کرد.
ایمانی‌فرد ابراز داشت: صدور فرمان تاریخی امام راحل در خصوص تشکیل بسیج مستضعفین در راستای دفاع از کیان ایران اسلامی شجره طیبه‌ای را بنیان نهاد که تاکنون برکات فراوانی برای ما به دنبال داشته است.
وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) با بینش عمیق خود،بارها بر جایگاه مهم مردم برای رساندن کشور به سعادت تأکید کرد.
ایمانی‌فرد خاطرنشان کرد: امام راحل با درایت بی‌نظیر خود در سال‌های سخت دفاع مقدس، قشرهای گوناگون را به یکپارچگی و بسیج عمومی برای نجات کشور از بحران جنگ تشویق کرد.
وی با اشاره به رشادت‌ها و شهادت‌طلبی‌های مردم در دوران هشت ساله دفاع مقدس عنوان کرد: بسیج متشکل از مردمی بود که به دستور امام راحل با دست خالی و تنها با پشتوانه ایمان راسخ و ولایت‌مداری به دفاع از ایران اسلامی برخاسته بودند.
ایمانی‌فرد بیان کرد: امروز عزت و افتخار ایران اسلامی در دنیا به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های دلیرمردان بسیجی است که خواب را از چشمان دشمنان ربودند.
این مقام ارشد سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه امام و مقام معظم رهبری افتخار می‌کنند که یک بسیجی هستند، افزود: بسیج نیرویی مردمی و خودجوش بود که با نیروی ایمان و عزم راسخ در جنگ تحمیلی با مجاهدات شبانه‌روزی دشمن را ذلیل و ناتوان کرد.
ایمانی‌فرد ابراز داشت: بسیجیان ثابت کردند که قدرت ایمان در همه میدان‌ها پیروز و غالب است و هیچ نیروی نظامی بر ایمان و ولایت‌مداری ملت ایران چیره نخواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه بسیج همیشه در صحنه است، تصریح کرد: دشمن با تمام قوا درصدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به فضل الهی و با حضور همیشه در صحنه بسیجیان مخلص و بی‌ادعا، دشمنان بیش از پیش مرعوب و زبون می‌شوند.
ایمانی‌فرد بسیجیان را طلایه‌داران و مدافعان حریم ولایت دانست و گفت: دشمنان بدانند که بسیج همیشه زنده بوده و خواهد بود و همواره منتظر فرمان مقام معظم رهبری در هر زمینه‌ای برای خنثی‌سازی همه توطئه های دشمنان است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اجرای ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی به‌ مناسبت هفته بسیج در این شهرستان ابراز داشت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران ده‌ها برنامه‌ متنوع فرهنگی، سیاسی و آموزشی را در هفته بسیج بر اساس روزشمار و شعار روز هفته بسیج برگزار کرده است.
ایمانی‌فرد افزود: برگزاری محفل انس با قرآن، برپایی رزمایش صحرایی رزم شبانه، برگزاری نشست‌های سیاسی نهضت روشنگری، نشست با شعرای گچساران، تجلیل از فرزندان شهدای بسیجی در هشت حوزه مقاومت در سپاه و همایش اقتدار راهیان نور دانش‌آموزی برادر از برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای هفتمین روز از هفته بسیج در گچساران است.
وی با اشاره به حضور با شکوه بسیجیان در تجمع بزرگ 6 هزار نفری بسیجیان در گچساران، حضور فعال و همیشگی بسیجیان را عاملی مهم و مؤثر در شکست دشمنان در طراحی نقشه‌های شوم علیه جوانان و مردم نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول