اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

‌همزمان با عید غدیر خم؛

‌فرزندان شهدا در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) عقد اخوت خواندند

خبرگزاری فارس: پسران شهدا با حضور در سالن دعای ندبه در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) گردهم آمدند تا سنت حسنه‌ عقد اخوت را احیاء کنند.

‌فرزندان شهدا در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) عقد اخوت خواندند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ‌پسران شهدا در روز عید غدیر خم در سالن دعای ندبه بهشت زهرا (سلام الله علیها) گرد هم جمع ‌شدند تا با بستن عقد اخوت میان یکدیگر، سنت حسنه‌ای که میان پدرانشان مرسوم بود را احیاء کنند.
مراسم جشن برادری فرزندان شهدا با قرائت دعای ندبه آغاز شد.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین سعید شاه‌آبادی، رئیس ستاد شاهد ترویج فرهنگ برادری و فرزند ارشد شهید شاه آبادی در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران‌ احیای این سنت حسنه را موجب ایجاد همدلی و اتحاد میان اقشار مختلف جامعه، علی‌الخصوص پسران معزز شهدا دانست.
مدیر کارگاه تخصصی غدیر پژوهی تاکید کرد: برنامه با مدح و منقبت حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) ادامه می‌یابد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از آن مراسم قرائت عقد اخوت میان پسران شهدا برگزار می‌شود و در پایان پسران شهدا به زیارت قبور مطهر شهدای سادات بهشت زهرا (سلام الله علیها) مشرف می‌شوند.
جشن ملی برادری همزمان با جشن های عید سعید غدیر خم در تمامی استان های کشور برگزار می‌شود و طی آن بین اقشار مختلف مردم عقد اخوت برقرار می‌‌شود.
در این روز مبارک میان آیت الله خزعلی و حجت الاسلام و المسلمین صدیقی و نیز بسیاری از بزرگان کشور، اعم از مسئولان کشوری و لشکری عقد اخوت خوانده خواهد شد.مراسم عقد اخوت میان فرزندان شهدا با همکاری  ستاد شاهد ترویج فرهنگ برادری و اداره فرهنگی گلزار شهدای تهران وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران برگزار شد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول