اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی معنوی برگزار شد

نشست صمیمی مدیرعامل نفت و گاز گچساران با فرزندان شهدا

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در مراسمی معنوی با فرزندان شهید شاغل در ادارات این شرکت دیدار کرد.

نشست صمیمی مدیرعامل نفت و گاز گچساران با فرزندان شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز و به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت شهید محمدرضا هاشم‌پور اولین شهید ترور وزارت نفت ایران در این شهرستان، با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و فرزندان شهید شاغل در این شرکت نشستی صمیمی برگزار شد.

انحراف از مسیر شهدا سبب شکست در همه عرصه‌ها می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: این شرکت افتخار این را دارد که در سطح شهرستان گچساران در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی به ویژه برنامه‌های مربوط به شهدا و ایثارگران اقدامات بی‌سابقه‌ای را ارائه داده است.

غلامرضا پاکدل ابراز داشت: برگزاری یادواره 10 هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار افضلی، احیای خاطرات و بیان رشادت‌های دلیر‌مردان این استان و گچساران در حماسه غرورآفرین پد خندق در جنگ هشت ساله دفاع مقدس و نامگذاری ورزشگاهی در مجموعه نفت گچساران به نام پد خندق، برگزاری مراسمات تجلیل از خانواده شهدا و تجلیل از ایثارگران و جامعه ایثارگری و ده‌ها برنامه فرهنگی از جمله اقدامات این شرکت در راستای ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: توجه به ارزش‌ها، عدالت‌محوری و ضابطه‌مندی در شرکت نفت گچساران به طور کامل رعایت شده و مجموعه پرسنل این شرکت در این راستا تلاش مضاعف دارند.

پاکدل با تأکید بر لزوم توجه به اهداف و آرمان‌های شهدا بیان داشت: همه سعی و تلاش شرکت نفت و گاز گچساران برای ادامه دادن راه شهدا و توجه به خواسته‌های آن عزیزان به خدا پیوسته است.

وی افزود: اینکه چگونه عمل کنیم که راه شهدا را ادامه داده باشیم بسیار مهم است و برای رفتن در مسیر صحیح، شما فرزندان شهدا باید همراه ما باشید.

پاکدل تصریح کرد: انحراف از مسیری که شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند سبب بوجود آمدن خسارت‌های جبران‌ناپذیری در همه ابعاد خواهد شد.

وی ابراز داشت: برای رسیدن به اهداف والا و مورد تأکید شهدا، صداقت، پاکی، ضابطه‌مندی باید در اولویت برنامه‌های ما مسئولان قرار گیرد.

رسیدگی به خانواده شهدا حداقل کار در برابر بزرگی شهدا است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از فرزندان شهدا خواست تا خود را فارغ از مسائل دنیوی بدانند و در شناسایی مسیر صحیح رسیدن به کمالات انسانی و معنوی راهنما و همراه مسئولان باشند.

پاکدل خاطرنشان کرد: این شرکت در کنار تولید صیانتی نفت، انجام فعالیت‌های فرهنگی، معنوی و اجتماعی را در دستور کار داشته و به آن توجه ویژه دارد.

وی با اشاره به پیگیری‌های صنعت نفت گچساران در رسیدگی به امور جامعه ایثارگری بیان داشت: رسیدگی به مسایل استخدام و اشتغال فرزندان شهدا، رفع مشکلات درمانی و مسکن آنان از جمله مواردی است که همواره مورد توجه مسئولان نفت گچساران قرار دارد.

پاکدل یادآور شد: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا بوده و با توجه به دینی که نسبت به شهدا داریم رسیدگی به مسائل خانواده آنان حداقل‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

فرزندان شهدا ایثارگری کرده و از ارزش‌های انقلاب دفاع کنند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: پدران شما وظیفه خود را به طور کامل انجام داده‌اند و امروز وظیفه ما مسئولان و شما فرزندان شهید بسیار سنگین‌تر است.

پاکدل بیان داشت: شما فرزندان شهید باید برای مردم ایثارگری کرده و نگذارید این انقلاب، دفاع مقدس و ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا کمرنگ شود و هر جا خطایی از مسئولان دیدید تذکر دهید.

به گزارش فارس، در این نشست مسائل مربوط به امور رفاهی، بهداشت و درمان، فرهنگی، مسکن و آموزشی و نیز مسائل مربوط به تبدیل وضعیت و استخدام فرزندان معظم شهید شاغل در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مورد بررسی قرار گرفت.

افزون بر 94 فرزند شهید در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران شاغل هستند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول