اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال صورت گرفت

جریمه بیش از 30 میلیون ریالی نانوایان متخلف در شهرستان دشتی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی از جریمه نانوایی‌های متخلف شهرستان دشتی در نیمه نخست امسال خبر داد.

جریمه بیش از 30 میلیون ریالی نانوایان متخلف در شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی دیبا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته‌های اخیر نیز شکایات و گزارشات متعددی از سوی مردم به ستاد خبری این اداره مبنی بر وجود تخلفاتی در برخی از نانوایی‌های شهرستان دشتی از جمله نداشتن دستگاه توزین، کم فروشی، تقلب، عدم کیفیت نان، عدم درج قیمت، امتناع از عرضه کالا ، تعطیلی خود سرانه و عدم رعایت موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی واصل شده است.

وی گفت: به دنبال دریافت شکایات این اداره با تشکیل یک اکیپ بازرسی متشکل از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان فرمانداری و شبکه بهداشت شهرستان از نانوایی‌های شهرستان بازرسی به عمل آورده که در نتیجه آن تخلف 20 واحد نانوایی محرز و منجر به تشکیل پرونده شد.

وی همچنین افزود: از ابتدای سال جاری نیز تاکنون تعداد 56 فقره برای نانوایان متخلف جمعاً به ارزش 30میلیون و 701هزار ریال تشکیل و برای سیر مراحل قانونی و صدور رأی نهایی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شده است.

3800 مورد بازرسی از واحدهای صنفی دشتی صورت گرفت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی در ادامه گفت: بازرسان مجمع امور صنفی شهرستان دشتی موفق شده‌اند تا پایان شش ماهه اول سال جاری 3 هزار و 800 مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام دهند.

دیبا اضافه کرد: در این بازرسی‌ها تعداد یک‌هزار و 413 مورد تخلف کشف و 148 پرونده برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل شد که برای طی رسیدگی و مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

دیبا ارزش ریالی پرونده متشکله را بالغ بر 176 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: در شش ماهه گذشته تعداد 91 گشت‌ مشترک بازرسان ماده 45 اصناف با حضور ادارات مرتبط از جمله شبکه بهداشت، اداره دخانیات، تعزیرات حکومتی مورد انجام شده که این گشت‌ها منجر به کشف تعداد 98 هزار و 36 نخ سیگار و  769 قلم کالاهای غیر بهداشتی در سطح واحدهای صنفی شهرستان شده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول