اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پرداخت نشدن جریمه در طول 7 سال سبب شد؛

صدور برگه جریمه 5.5 متری برای سواری پیکان در اردبیل

خبرگزاری فارس: برگه جریمه 5.5 متری برای سواری پیکان که صاحب آن بیش از هفت سال است جریمه تخلفات خود را پرداخت نکرده است، جالب توجه بود.

صدور برگه جریمه 5.5 متری برای سواری پیکان در اردبیل
رئیس پلیس راهور استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل،‌ اظهار داشت: ‌این برگه خلافی به طول 5.5 متر متعلق به یک سواری پیکان مدل 83 است که بیش از هفت سال است از پرداخت جریمه خود ممانعت کرده است.
علی مریخی افزود: این خودرو که بیش از 2 میلیون و 500 هزار تومان در همین مدت جریمه شده است با وجود ایجاد فرصت‌های مختلف برای مراجعه و بهره‌مندی از بخشودگی جرائم تاکنون مراجعه نکرده و با احتساب جرائم مازاد در حال حاضر باید 3 میلیون و 880 هزار تومان جریمه پرداخت کند.
وی تصریح کرد: ‌اگر تا پایان شهریور ماه این فرد خاطی جرائم خود را پرداخت نکند مبلغ آن به 4 میلیون تومان می‌رسد در حالی که خودروی او کمتر از 2 میلیون و 87 هزار تومان نرخ‌گذاری شده که باید علاوه بر فروش خودروی خود و صرف مبلغ آن برای پرداخت جرائم باید مبالغ دیگر را نیز روی آن بگذارد تا جریمه پرداخت کند.
مریخی با بیان این‌که راهنمایی و رانندگی بارها به این راننده خاطی در پرداخت نشدن برگه‌های جریمه تذکر داده است، خاطر‌نشان کرد: ما در دو سال گذشته بارها تذکرات و اخطارهای لازم را به این راننده متخلف از طرق مختلف اعلام و ابلاغ کردیم اما این راننده خاطی بدون کوچک‌ترین توجهی به ادامه روند بی‌قانونی خود دامن زده است.
فرمانده راهور استان اضافه کرد:‌ طبق قانون جدید راهنمایی و رانندگی در صورت پرداخت نشدن جرائم در موعد مقرر جریمه مضاعف شامل این برگه‌ها می‌شود که از رانندگان انتظار داریم در موعد مقرر بدهی خود را پرداخت کنند تا دچار چنین مشکلات و معضلاتی نشوند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول