اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد:

جریمه 489 میلیون ریالی قاچاقچی خودرو در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از جریمه 489 میلیون ریالی قاچاقچی خودرو پاجیرو در همدان خبر داد.

جریمه 489 میلیون ریالی قاچاقچی خودرو در همدان
رضا سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نقره داغ شدن قاچاقچیان البسه، خودرو و کالای خارجی در همدان اظهار کرد: فردی که اقدام به قاچاق یک دستگاه خودرو پاجیرو کرده بود پس از کشف کالاهای قاچاق توسط مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی و اعلام شکایت اداره گمرک پرونده وی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی تعزیرات حکومتی همدان ارسال که پس از طی تشریفات قانونی شعبه مذکور علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم را به پرداخت مبلغ 489 میلیون و 116 هزار ریال در حق دولت محکوم کرد.
وی افزود: قاچاقچی کالای خارجی نیز که اقدام به قاچاق 18 دستگاه ماساژور، 18 دستگاه DVD، یک دستگاه بخار شور، پنج دستگاه تلویزیون LED و 10 دستگاه اتو خارجی کرده بود شعبه شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه‌ شهید زارعی تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده متهم را به پرداخت 218 میلیون و 286 هزار ریال در حق دولت محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به جریمه قاچاقچیان البسه تصریح کرد: این افراد به ترتیب اقدام به قاچاق 143 ثوب البسه و 948 ثوب انواع البسه خارجی کرده بودند که این پرونده پس از ارسال به به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی تعزیرات حکومتی همدان شعبه مذکور علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده متهمان را به ترتیب به پرداخت 105 میلیون ریال و 126 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.
وی در پایان تأکید کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان نهادی قانونمند در راستای خدمت به مردم با کسانی که امنیت اقتصادی جامعه را خدشه‌دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول