اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه اول امسال

408 واحد صنفی متخلف در تنگستان جریمه شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: در شش ماهه اول سال تعداد 420 پرونده تشکیل شده که در جریان رسیدگی به آنها 408 واحد صنفی متخلف، به مبلغ 5 میلیارد و 790 میلیون ریال جریمه شدند.

408 واحد صنفی متخلف در تنگستان جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم احمد جعفری‌نسب دوشنبه ‌شب در نشست هماهنگی کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان تنگستان در این نشست ضمن تاکید بر تلاش بیشتر دستگاه‌های متولی در امر نظارت و بازرسی بر بازار اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی شهرستان باید با بازرسی مستمر و دقت عمل با جدیت در نظارت و کنترل بازار برای مبارزه با گران‌فروشی وارد عمل شوند.

وی افزود: کنترل قیمت‌ها و توجه به حقوق مصرف‌کنندگان بازار باید از اولویت‌های کاری دستگاه‌های ناظر بازار در شهرستان باشد.

جعفری‌نسب همچنین عنوان کرد: اصنافی که برای اخذ پروانه کسب در موعد مقرر اقدام نکنند، اجازه ادامه فعالیت نخواهند داشت و برخورد لازم در اسرع وقت با آنها صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده‌های تخلف واحدهای صنفی در تنگستان به روز است عنوان داشت: در شش ماهه اول سال تعداد 420 پرونده تشکیل شده که به دنبال آن 408 واحد صنفی متخلف، مبلغ 5 میلیارد و 790 میلیون ریال جریمه شده‌اند.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند تصریح کرد: یکی از مقاصد دشمنان انقلاب اسلامی از فشارها و تحریم‌ها ایجاد عدم تعادل در بازار است که با رهنمودهای مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های اصولی دولت در عرصه اقتصادی، توطئه‌های دشمنان فرصتی مناسب برای افزایش توان داخلی، خودکفایی و استقلال کشور است که باید از آن بهره ببریم.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول