اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آشوریان در مجلس:

صنعت آذربایجان‌غربی نیازمند تخصیص اعتبارات کافی است

خبرگزاری فارس: نماینده آشوریان در مجلس گفت: توسعه صنعتی آذربایجان‌غربی نیازمند تلاش بیشتر، پیگیری جدی‌تر مسئولان و تخصیص اعتبارات کافی است.

صنعت آذربایجان‌غربی نیازمند تخصیص اعتبارات کافی است

یوناتن بت‌کلیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هم‌اکنون استان ما در گروه استان‌های نیمه‌صنعتی واقع شده است که انتظار می‌رود برای بهبود شرایط کنونی اعتبارات مورد نیاز از منابع مالی کشور اختصاص یابد و در این راستا تلاش بیشتری انجام گیرد.

وی با بیان اینکه استان ما نباید از قافله توسعه صنعتی عقب بماند اضافه کرد: در حال حاضر به طور شایسته و قابل قبول از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نیروهای متخصص استفاده نمی‌شود لیکن باید در راستای بهره‌گیری از قابلیت‌های این افراد بیشتر تلاش شود.

بت‌کلیا با بیان اینکه جامعه کنونی ما از بیکاری پنهان رنج می‌برد، ادامه داد: نرخ بیکاری در این منطقه بسیار بالاتر از رقمی است که از مراجع رسمی اعلام می‌شود لیکن می‌طلبد از طریق شفاف‌سازی آمار و ارقام‌ها، برای معضل بیکاری جوانان چاره‌اندیشی شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بیکاری جوانان تنها امور اقتصادی را متاثر نمی‌سازد، خاطرنشان کرد: این موضوع به اشاعه آفت‌های اجتماعی در جامعه منجر می‌شود و از نظر اخلاقی و فرهنگی نیز مخاطراتی ایجاد می‌کند بنابراین باید از طریق اختصاص بودجه‌های مناسب برای پشت‌سر گذاشتن بحران بیکاری تلاش شود.

وی با اظهار به تشکیل مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی به ریاست نادر قاضی‌‌پور بیان داشت: هم‌اکنون مشکلات زیادی در استان وجود دارد که عمده‌ترین آنها وجود صنایع نیمه‌تعطیل و پیرو آن افزایش جمعیت بیکار است که می‌توان از طریق مطرح کردن این مسائل در مجمع نمایندگان برای پیگیری آنها تلاش کرد.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی بهره‌گیری از نیروهای مبتکر و توانمند در تیم مدیریتی استان را خواستار شد و اظهار کرد: چنانچه از فکرها و اندیشه‌های نوین و مطابق با مقتضیات روز استفاده شود، روند رفع مشکلات و توسعه استان به مراتب سرعت می‌گیرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول