اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شرکت غله منطقه هشت آذربایجان‌غربی خبر داد

فعالیت 2 کارخانه تولید نان صنعتی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان‌غربی گفت: دو کارخانه تولید نان صنعتی در استان فعالیت می‌کند.

فعالیت 2 کارخانه تولید نان صنعتی در آذربایجان‌غربی

هوشمند جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در چهار سال اخیر برنامه‌ریزی‌های لازم برای گرایش مردم به سوی استفاده از نان صنعتی در استان بیش‌تر شده است.

وی با بیان اینکه مصرف نان صنعتی به مردم توصیه می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر دو کارخانه تولید نان صنعتی در استان فعالیت دارند.

جوادی با اشاره به اینکه تمام قسمت‌های این کارخانه‌ها صنعتی و اتوماتیک هستند، افزود: تمام واحدها و خطوط تولیدی این دو کارخانه تمام اتوماتیک بوده و نان‌های آن به صورت حجیم و با تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه پخت نان صنعتی بهداشتی‌تر از نان سنتی انجام می‌گیرد، گفت: تلاشی که در آذربایجان‌غربی داریم کاهش مصرف نان لواش است چرا که مصرف نان لواش از نظر بهداشتی زیاد مفید است.

جوادی تصریح کرد: از نظر تغذیه استانداردترین نان، سنگک است که مصرف آن در استان مطلوب است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا سلیقه مردم در مصرف نان تغییر یابد، گفت: برای این منظور باید فرهنگ‌سازی لازم در زمینه آگاهی‌بخشی از نظر سالم‌ترین نان‌ها از نظر تغذیه و بهداشتی بودن انجام شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: سلیقه مردم استان آذربایجان‌غربی مصرف نان لواش با گلوتن 24 تا 27 است که این امر سبب می‌شود نان از نظر کیفیت تغذیه در سطوح پایین‌تری قرار گیرد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول