اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از اعضای هیئت امنای شهرک صنعتی محمودآباد:

مسئولان گوش شنوایی برای مشکلات صنعت سنگ اصفهان ندارند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای شهرک صنعتی محمودآباد گفت: مسئولان گوش شنوایی برای رفع مشکلات صنعت سنگ استان اصفهان ندارند.

مسئولان گوش شنوایی برای مشکلات صنعت سنگ اصفهان ندارند

علی روح‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر صاحبان و مالکان صنایع سنگ استان و کشور تحت فشارهای شدید هستند.

وی افزود: ما تاکنون مذاکرات زیادی با مسئولان مالیاتی استان و کشور داشتیم که این جلسات موثر نبوده و گوش شنوائی برای رفع مشکل ما وجود ندارد.

یکی از اعضای هیئت امنای شهرک صنعتی محمودآباد تصریح کرد: این مشکلات سبب شده تمام صاحبان صنایع استان و کشور با مشکلات بسیاری روبه‌رو شوند و تمام اعضا و مالکان صنعت سنگ استان برای رفع مشکل مالیات ارزش افزوده تقاضای رسیدگی را از مسئولان دارند.

وی که از پیشکسوتان صنعت سنگ استان و کشور است، افزود: برخلاف صنوف و بخش‌های دیگر تولیدی و صنعتی در شرایط اقتصادی امروز صنعت سنگ استان و کشور با ضرر و زیان روبه‌رو است.

روح‌اللهی به مشکلات این بخش اشاره کرد و گفت: مشکلاتی همچون مدت‌دار بودن فروش سنگ، عدم وصول چک‌های بانکی، پایین آمدن ارزش مالی، سرمایه چک‌های بانکی، فروش غیرمستقیم کالا و سنگ تولیدی به بازار و مردم از دلایل عدم وصول و پرداخت مالیات ارزش افزوده در صنایع سنگ استان و کشور است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول