اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک مشاوران مذهبی استان قم

34 قسمت از فیلمنامه حضرت موسی(ع) پایان یافت

خبرگزاری فارس: کارگردان سریال 70 قسمتی حضرت موسی (ع) از پایان نگارش نیمی از فیلمنامه این سریال خبر داد و گفت: در نگارش این فیلمنامه از مشاوران مذهبی قوی و برخی از مشاوران مذهبی در استان قم بهره گرفته می‌شود.

34 قسمت از فیلمنامه حضرت موسی(ع) پایان یافت

فرج‌الله سلحشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه فیلم‌های دینی که به زندگی پیامبران پرداخته است توانسته جایگاه مناسبی برای خود در جهان باز کند اظهار داشت: آمارها نشان داده است فیلم‌های مذهبی به ویژه فیلم‌هایی که شیعیان به ساخت آن اهتمام دارند مخاطبان فراوانی را به سوی خود جلب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فیلم‌های اصحاب کهف و یوسف پیامبر به دلیل غنای محتوایی توانستند به صورت موفقیت‌آمیز مخاطبان را به سوی خود جلب کنند تصریح کرد: فیلم جدیدی نیز با غنای دینی که به زندگی یکی دیگر از پیامبران می‌پردازد در حال ساخت است.

کارگردان فیلم یوسف پیامبر ادامه داد: فیلم جدیدی که در حال ساخت است به زندگی حضرت موسی (ع) می‌پردازد و ابعاد گوناگون زندگی این پیامبر برگزیده خداوند را به تصویر می‌کشد.

وی بیان کرد: فیلم حضرت موسی(ع) در قالب یک سریال 70 قسمتی ساخته می‌شود و هنوز نوشتن فیلم‌نامه این مجموعه دینی به پایان نرسیده است.

سلحشور ادامه داد: نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بنده بر عهده دارم و تاکنون توانسته‌ام با کمک مشاوران دینی که در این زمینه من را یاری می‌کنند نوشتن 34 قسمت از این فیلم را به پایان برسانم.

وی یادآور شد: تحقیقات میدانی برای ساخت این فیلم به پایان رسیده است و علاوه بر استفاده از اسناد تاریخی و روایات از نظر مشاوران دینی که در استان قم هستند بهره گرفته می‌شود.

این کارگردان برجسته فیلم‌های دینی با اشاره به نام برخی از مشاوران دینی این فیلم خاطر نشان کرد: منصور ابراهیمی از جمله مشاوران مذهبی این فیلم است که در دانشکده صدا و سیمای استان قم به تدریس فیلمنامه‌نویسی اهتمام دارد.

جمال شورجه و قربان محمدپور از دیگر مشاوران مذهبی هستند که در تدوین فیلم‌نامه فیلم حضرت موسی (ع) وی را یاری می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول