اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان:

فیلم‌نامه‌های راه یافته به جشنواره اترک معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل چهار اترک اسامی فیلم‌نامه‌های راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره را اعلام کرد.

فیلم‌نامه‌های راه یافته به جشنواره اترک معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل چهار اترک در خراسان شمالی، حسین ثابت‌قدم‌وحید اظهار داشت: از میان 192 فیلم‌نامه رسیده به دبیرخانه جشنواره تعداد 17 اثر از ۱۶ هنرمند و نویسنده به بخش مسابقه راه یافته است.

وی افزود: این آثار بر اساس رأی هیئت داوری بخش فیلم‌نامه این جشنواره متشکل از «حمید جمدر»، «محمدجواد یوسفیان» و «محمود سالاری» از اساتید و هنرمندان این عرصه، به بخش مسابقه راه پیدا کردند.

ثابت‌قدم‌وحید، با معرفی آثار و هنرمندان خالق آن گفت: فیلم‌نامه «ترنج» نوشته «علی حیدری»، «آپارتمان» نوشته «محمد بکرانی» و «برای من بازی کن» به نویسندگی «نادعلی عارفیان» هر سه از بجنورد از جمله آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره را در بخش فیلم‌نامه تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: هیئت داوران همچنین فیلم‌نامه‌های «یک حرف از دو زبان» و «گلی به رنگ سکوت» هر دو اثر به نویسندگی «مهدی رئیسی»، «سلام تولدت مبارک» کاری از «زهرا احمدی» و نیز «آلاچیق ترکمنی» از گرگان را شایسته حضور در بخش مسابقه اعلام کرد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همچنین فیلم‌نامه‌های «احسان و نیکوکاری» به نویسندگی «صدیقه ملکی»، «آرزو» به نویسندگی «مژگان روز خرم»، «پدر پسر مزرعه» به نویسندگی «حمزه رمضانی»، «آب آبی سرخابی» نوشته «محبوبه معافی»، «عروس آب‌ها» نوشته «انیس حسینی‌نژاد» از دیگر آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره است.

وی با معرفی دیگر آثار راه یافته به بخش فیلم‌نامه این جشنواره، گفت: «سیاه و سفید» به نویسندگی «محمد تقوی» و «عروسک» نوشته «داوود عرب» هر دو از زاهدان، فیلم‌نامه «مکاشفه در باد» به نویسندگی «محمد صادقی» از مشهد، «یک دل پاک» نوشته «محمدامین کلانتری» از قائن و نیز فیلم‌نامه «نذر» نوشته «زینب فاضلی» از بیرجند از جمله آثار راه یافته به بخش مسابقه هستند.

یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل چهار اترک در چهار بخش فیلم کوتاه، فیلم‌نامه، عکس و پوستر فیلم  21 تا 23 اسفند سال جاری با حضور استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول