اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری استان مرکزی

کارگاه آموزشی از ایده تا فیلمنامه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول‌ خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی از برگزاری کارگاه آموزشی «از ایده تا فیلمنامه، از فیلمنامه تا فیلم» همزمان با هفته فیلم حوزه هنری در اراک خبر داد.

کارگاه آموزشی از ایده تا فیلمنامه برگزار می‌شود

حمیدرضا مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در اراک اظهار کرد: سومین هفته فیلم حوزه هنری از 6 تا 11 بهمن ‌ماه در اراک برگزار می‌شود که طی آن به منظور آشنایی هرچه بیشتر علاقه‌مندان به هنر فیلمنامه‌نویسی کارگاه آموزشی از ایده تا فیلمنامه و از فیلمنامه تا فیلم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در هفته فیلم حوزه هنری همچون سال‌های گذشته فیلم‌های برتر کوتاه کشور و همچنین تولیدات حوزه هنری به نمایش گذاشته و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: فیلم‌هایی که در این هفته به نمایش گذاشته می‌شوند در بخش‌های مستند، انیمیشن و فیلم‌های کوتاه هستند.

مسئول خانه‌ عکاسان حوزه هنری استان مرکزی خاطر نشان کرد: به نمایش گذاشتن توانمندی‌های هنرمندان و فیلمسازان جوان استان و نقد بررسی فیلم‌های برتر کشور به منظور کسب تجربه از مهم‌ترین اهداف برگزاری هفته فیلم است.

مجیدی برگزاری نشست با بهزاد اسکویی و اساتید برجسته فیلمسازی، تقدیر از فیلمسازان و هنرمندان برجسته استان و پخش بیش از 60 عنوان فیلم را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

به گفته وی تاکنون دو دوره هفته فیلم حوزه هنری در استان برگزار شده که با استقبال بسیار علاقه‌مندان همراه بوده است.

وی تاکید کرد: حوزه‌ هنری با شناسایی نقاط ضعف و قوت فیلم هفته‌های گذشته به دنبال برگزاری با کیفیت این هفته در سومین دوره است.

انتهای پیام/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول