اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون هنر و اندیشه مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما:

دوره‌های فیلم‌نامه‌نویسی و تحلیل رسانه در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون هنر و اندیشه مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما از برگزاری دوره‌های فیلمنامه‌نویسی و تحلیل رسانه در قم خبر داد.

دوره‌های فیلم‌نامه‌نویسی و تحلیل رسانه در قم برگزار می‌شود
مهدی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به کانون هنر و اندیشه مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما اظهار کرد: این کانون با توجه به خلاء موجود در حوزه تلویزیون، کمبود فیلمنامه‌نویس یا تحلیل‌گر فیلمنامه‌ای و رها شدن هنرجویان در مراکز ویژه هنری تاسیس شده است.
وی با بیان اینکه این کانون از چهار کار گروه تشکیل شده است، گفت: کار گروه‌های این کانون شامل «فیلم‌نامه‌نویسی»، «تحلیل رسانه»، «نویسندگی و رسانه» و «تربیت کارشناس دینی برای رسانه» است.
مدیر کانون هنر و اندیشه مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما خاطرنشان کرد: این کانون در نظر دارد تا پایان سال جاری دوره فیلم‌نامه‌نویسی و تحلیل رسانه را برگزار کند.
وی عنوان داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کار گروه‌های دیگر نیازمند احصای موضوعات بوده و به زمان برای برگزاری جلسات به منظور دستیابی به موضوعات نیازمند هستیم.
کریمی تصریح کرد: صدا و سیما از دغدغه ورود افراد دینی، مذهبی و فلسفی برخوردار بوده و کانون هنر و اندیشه می‌تواند به ایجاد ارتباط بین نخبگان حوزه و رسانه پرداخته تا دستاوردهای هنرمندان به تولید نزدیک‌تر شود.
وی خاطرنشان کرد: این کانون با ارائه آموزش‌های تکمیلی سعی می‌کند، فیلم‌نامه‌نویسان را وارد گروه‌های تولید برنامه کند.
مدیر کانون هنر و اندیشه مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما با اشاره به شرایط افراد شرکت‌کننده در این دوره‌ها گفت: طلاب و کسانی که دغدغه تحلیل رسانه دارند، می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: به ازای هر کار گروه مدیریت‌هایی در مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما وجود دارد، بنابراین این کار گروه‌ها تخصصی‌ شده و به مدیریت‌های مختلف آثار خود را ارائه می‌کنند.
کریمی یادآور شد: در پایان هر دوره به افراد شرکت‌کننده، گواهی پایان دوره از سوی مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما اعطا می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول