اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قوکاسیان:

امیدواریم فیلم‌نامه‌ها برای سال آینده ساخته شود

خبرگزاری فارس: دبیر دومین جشنواره فیلم حسنات در اصفهان گفت: امیدواریم برخی از فیلمنامه‌هایی که امسال در جشنواره حسنات شرکت داده شد برای سال آینده ساخته شود.

امیدواریم فیلم‌نامه‌ها برای سال آینده ساخته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زاون قوکاسیان در نشستی که با حضور هیئت داوران بخش مستند و اهالی رسانه در تالار استاد فرشچیان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: اگر هزینه‌ها تأمین شود، بهتر می‌توانیم پاسخ‌گوی تعداد بیشتری از فیلم‌هایی باشیم که به جشنواره فیلم حسنات ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره حسنات در سه بخش مستند، داستانی و پویانمایی فعالیت داشته است، بیان داشت: در سال جاری با برگزاری دومین دوره از این جشنواره بخش فیلم‌نامه نیز به آن اضافه شده است.

دبیر دومین جشنواره فیلم حسنات در اصفهان تصریح کرد: جشنواره فیلم حسنات با موضوع اخلاقی و انسانی و هم‌چنین با رویکرد اجتماعی مطرح شده است.

وی با اشاره به اضافه شدن بخش فیلم‌نامه تأکید کرد: امیدواریم برخی از فیلمنامه‌هایی که سال جاری در جشنواره حسنات شرکت داده شده از بین آنها برترین‌ها انتخاب و با حمایت از فیلم‌سازان برای سال آینده ساخته شود.

قوکاسیان ادامه داد: هدف از کانون نشر و ترویج فرهنگ اسلامی حسنات گسترش هر چه بیشتر فرهنگ احسان و نیکوکاری و سنت خیراندیشی، هم‌یاری، نوع‌دوستی و هم‌ـدلی در میـان مردم به ویژه جوانان با بهره‌گیری از رساترین زبان هنر یعنی سینما عنوان کرد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول