اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن سینمای جوان بروجرد:

10 فیلم و فیلم‌نامه از بروجرد به جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان راه یافت

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن سینمای جوان بروجرد گفت: 10 عنوان فیلم کوتاه و فیلم‌نامه از سینماگران بروجردی به بخش مسابقه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان راه یافت.

10 فیلم و فیلم‌نامه از بروجرد به جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد، رضا میرزایی اظهار کرد: در این جشنواره 18 فیلم داستانی، انیمیشن، مستند و نماهنگ از فیلم‌سازان بروجرد ارسال شد که هفت عنوان آن برای بخش مسابقه انتخاب شده است.

وی ادامه داد: هم‌چنین در بخش فیلمنامه 12 اثر از هنرمندان بروجرد به جشنواره ارسال شده که سه عنوان آن برای بخش مسابقه معرفی شده است.

میرزایی افزود: هم‌چنین هشت عکاس با 52 قطعه عکس به این جشنواره معرفی شدند، که یکی از این هنرمندان برای حضور در بخش پایانی انتخاب شده است.

چهل و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با نام افلاک از 12 تا 14 اردیبهشت‌ماه 1391 با حضور استان‌های کردستان، کرمانشاه، خوزستان، ایلام، لرستان، همدان و مرکزی توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و انجمن سینمای جوانان ایران در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول