اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی:

13 روستای آذربایجان‌غربی جابه‌جا شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: برای ایمن‌سازی روستاهای آذربایجان‌غربی 13 روستا در این استان جابه‌جا شده است.

13 روستای آذربایجان‌غربی جابه‌جا شد

ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در سال جاری افتتاح شده‌اند که از آن جمله می‌توان به طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی و پروژه ایمن‌سازی و بهسازی واحدها اشاره کرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این، طرح بهسازی مسکن روستایی در استان اجرایی شده است، تصریح کرد: یک هزار واحد مسکونی در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی با اعتبار 99 هزار و 850 میلیون ریال امسال در سالروز تشکیل حساب 100 امام (ره) افتتاح شده‌اند.

عزیزی طرح بهسازی و نوسازی روستایی را یکی از طرح‌های موفق برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح در سال‌های اخیر در آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده سال جاری، افزود: 11 پروژه ایمن‌سازی با اعتبار 13 هزار و 200 میلیون ریال و همچنین یک هزار واحد مسکونی بهسازی شده با اعتبار 99 هزار و 900 میلیون ریال در هفته دولت سال جاری افتتاح شده است.

عزیزی در ادامه با اشاره به ایمن‌سازی روستاها، این طرح را گامی در راستای ایمن‌سازی روستاها در برابر سوانح و بلایای طبیعی برشمرد و گفت: در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی امسال نیز اقدامات شاخصی در این زمینه انجام گرفته است.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی این بخش در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، اظهار داشت: 9 پروژه ایمن‌سازی با اعتبار پنج هزار و 830 میلیون ریال در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به محقق شدن مصوبات سفر اول هیئت دولت به استان، اعلام کرد: هفت هزار واحد مسکونی روستایی با اعتبار 399 میلیارد ریال از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهور به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول