اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین:

مقابل تیم شهرداری تبریز بازی خوبی انجام می‌دهیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین با اشاره به دیدار تیمش مقابل تیم شهرداری در چارچوب هفته سوم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور گفت: مقابل تیم شهرداری تبریز نمایش خوبی از خود نشان می‌دهیم.

مقابل تیم شهرداری تبریز بازی خوبی انجام می‌دهیم

قاسم کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه دیدار با تیم شهرداری در تبریز کار سختی است، اظهار کرد: این تیم در بازی هفته گذشته خود با روحیه‌ای عالی مقابل ما به میدان رفت، اما تیم کاسپین قزوین هم دست و پا بسته نیست و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیم شهرداری تبریز مهره‌های با تجربه و ارزشمندی را در اختیار دارد، عنوان کرد: هندبالیست‌های تیم تبریزی قطعا تلاش می‌کنند تا از امتیاز میزبانی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

کاظمی با اشاره به اینکه تیم هندبال کاسپین قزوین نخستین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور پشت ‌سر می‌گذارد، یادآور شد: اگرچه در دو بازی قبلی خود مقابل رقیبان تن به شکست داده‌ایم اما تلاش می‌کنیم از تجارب پیشکسوتان این رشته ورزشی، در راستای بازی‌های بهتر تیم کاسپین قزوین استفاده کنیم.

سرمربی تیم کاسپین قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند، عنوان کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر بازیکنان تیم ما با تمرینات مناسب هماهنگی لازم را برای رقابت با رقیبان به دست آورند.

وی با اشاره به اینکه تیم کاسپین قزوین در فاصله چند روز مانده به شروع برگزاری مسابقات با تصمیم فدراسیون در این مسابقات حضور پیدا کرد، تصریح کرد: هندبالیست‌های تیم کاسپین قزوین در حال حاضر دوران بدنسازی خود را پشت‌سر می‌گذارند و مطمئنا در بازی‌های آینده بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین در پایان اظهار امیدواری کرد: در دیدارهای پیش‌رو با حمایت مسئولان و هماهنگی بازیکنان بتوانیم نتایج درخور توجهی را کسب کنیم و از اعتبار هندبال استان قزوین در رقابت‌های هندبال قهرمانی کشور دفاع کنیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول