اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال سپاهان:

فدراسیون هندبال پرچم مخالفت با اصفهانی‌ها را علم کرده است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال سپاهان گفت: از فدراسیون هندبال باید پرسید چرا تنها به این دلیل که قصد دارید اصفهانی‌ها در تیم ملی حضور نداشته باشند به تیم‌های ملی ضربه می‌زنید و پرچم مخالفت با ما را علم کرده‌اید.

فدراسیون هندبال پرچم مخالفت با اصفهانی‌ها را علم کرده است

مهدی اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر هندبال ایران در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان به جایی بازگشته که 16 سال پیش از این قرار داشت زیرا فدراسیون قصد ندارد از ما و اصفهانی‌ها در تیم‌های ملی استفاده کند و ما هم هیچ اختلافی با آنها نداریم.

وی تصریح کرد: حرف ما این است اگر در گذشته تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان خوب کار می‌کرده‌اند پس چه نیازی بوده که کادر فنی تیم ملی تغییر و یک عده که خوب نتیجه می‌گرفته‌اند را تنها به صرف اصفهانی بودن کنار بگذارند و عده‌ای دیگر جایگزین آنان شوند.

سرپرست تیم هندبال سپاهان ادامه داد: تیم ملی هندبال نوجوانان و جوانان ایران را که ما و کادر فنی قبلی توانسته بودیم به مقام‌های اول و دوم آسیا و در جهان نیز در بین 20 تیم رتبه دهم کسب کنیم در حال حاضر در بین هشت تیم در رتبه ششم آسیا قرار گرفته است.

وی گفت: آقایان قصد داشتند در فدراسیون طی چند روز گذشته کمیته‌ای تشکیل بدهند و دلایل شکست تیم‌های ملی در رده‌های سنی پایه را بررسی کند، در صورتی که مگر خود فدراسیون نگفته بود پیشگیری بهتر از درمان است و ما هم از قبل این مسائل را پیش‌بینی کرده بودیم و دلیلی نداشت که بخواهم در این کمیته شکست حضور داشته باشیم.

اخوان تصریح کرد: از فدراسیون هندبال باید پرسید چرا تنها به این دلیل که قصد دارید اصفهانی‌ها در تیم ملی حضور نداشته باشند به تیم‌های ملی ضربه می‌زنید و پرچم مخالفت با ما را علم کرده‌اید در صورتی که بحث ما بحث فنی است.

وی گفت: ناری رییس کمیته مربیان 20 سال در تیم ملی نبوده و فدراسیون هم پس از اینکه اعضای کادر فنی را انتخاب کرده از آقایان غلامی و شعبان‌پور دعوت کرده که در تیم ملی جوانان حضور داشته باشند که آنها نیز گفتند ما نمی‌آییم.

سرپرست تیم هندبال سپاهان تاکید کرد: از سال 1383 تا 1384 هر سال بهترین مقام‌ها را کسب کردیم اما در حال حاضر تا اختیار تام نداشته باشم، جایی نمی‌روم. 

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول