اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال کرمان خبر داد

بانک رسالت حامی مالی هندبال کرمان می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال کرمان گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته در صورت حفظ تیم در لیگ برتر، تیم هندبال کرمان فصل آینده مسابقات هندبال برتر را با حمایت بانک قرض‌الحسنه رسالت آغاز می‌کند.

بانک رسالت حامی مالی هندبال کرمان می‌شود

محسن اخگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پیروزی تیمش در نخستین دیدار بیست و پنجمین دوره لیگ هندبال کشور اظهار داشت: این پیروزی روحیه خیلی خوبی به تیم ما تزریق کرد.

وی افزود: از بازیکنان تیمم رضایت دارم، آنها خواسته‌هایم را در این دیدار به خوبی در زمین مسابقه اجرا کردند، البته حریف نیز تیم دست و پا بسته‌ای نبود، بازیکنان شهرداری ارومیه در دقایقی از مسابقه تیم ما را تحت فشار قرار دادند، اما بازیکنان جوان هندبال کرمان بهتر از تیم حریف ظاهر شدند و در نهایت توانستند پیروز مسابقه شوند.

اخگر گفت: با توجه به حمایت‌های فرماندار کرمان این تیم در مسابقات فصل جاری با حمایت‌های مالی چند اسپانسر راهی لیگ برتر هندبال کشور شده است.

سرمربی هندبال کرمان بیان داشت: تیم در این فصل از مسابقات تنها با هدف حضور در لیگ برتر و حفظ امتیازش راهی مسابقات شده است و امیدواریم بتوانیم با اتکا به نیروی جوانی و انگیزه بازیکنانمان نتایج خوبی به دست آوریم.

وی افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته در صورت حفظ تیم در لیگ برتر، تیم هندبال کرمان فصل آینده مسابقات هندبال برتر کشور را با حمایت بانک قرض‌الحسنه رسالت آغاز می‌کند و امیدوارم این اتفاق عملی شده و تیم با ریشه و پر سابقه هندبال کرمان پس از سال‌ها دغدغه و مشکلات حمایتی بالاخره با حمایت یک اسپانسر و حامی خوب راهی لیگ برتر کشور شود.

به گزارش فارس، تیم هندبال کرمان در هفته نخست مسابقات لیگ برتر کشور با نتیجه 26 بر 20 از سد تیم هندبال شهرداری ارومیه گذشت.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول