اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست‌ ‌هندبال مس کرمان خبر داد

پذیرایی هندبال سبزوار با فحاشی و ضرب و شتم از تیم مس

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم ‌هندبال صنعت مس کرمان گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم هندبال صنعت مس کرمان مورد ضرب و شتم و توهین مسئولان باشگاه هندبال سبزوار قرار گرفتند.

پذیرایی هندبال سبزوار با فحاشی و ضرب و شتم از تیم مس

سید ‌مهدی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در مورد اتفاقات روز گذشته دیدار تیمش‌ برابر تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) سبزوار اظهار داشت: از ابتدای ورود تیم مس به زمین مسابقه تماشاگران تیم میزبان با الفاظ زشت و رکیک از تیم مس پذیرایی کرده و با سر دادن شعارهایی بدون محتوا به مردم و استان کرمان توهین کردند.

وی افزود: البته این مسئله برای ما تازگی نداشت در شهرستان سبزوار همیشه این چنین مسائلی وجود دارد و حتی سال گذشته نیز هواداران این تیم با پرتاب‌ پاره سنگ و اشیا‌ی مختلفی به درون زمین جان برخی بازیکنان تیم را مورد تهدید قرار دادند.

موسوی با بیان اینکه روند مسابقه به شکلی بود که تیم مس از بعد فنی در نیمه نخست تحت تاثیر این جو قرار گرفت و نتوانست بازی خوبی را از خود به نمایش گذارد، گفت: با توجه به تمام این مسائل کوچک‌ترین اعتراضی از سوی مسئولان تیم به برگزار ‌کنندگان مسابقه نشد.

وی تصریح کرد: این اتفاقات در نیمه دوم مسابقه نیز ادامه پیدا کرد تا جایی که خطای یکی از بازیکنان تیم میزبان بر روی بازیکنان ما موجب مصدومیت و آسیب‌دیدگی وی شد.

موسوی ابراز داشت: با این وضعیت بازیکن مس تحت تاثیر اتفاقات و فضای سالن قرار گرفت و با حرکت به سمت مدیر‌عامل باشگاه ثامن‌الحجج (ع) اعتراض خود را به فضا و وضعیت بازی بازیکنان تیم سبزوار اعلام کرد.

وی بیان داشت: با این اعتراض میر‌علی مدیر‌عامل سبزوار ‌تحت تاثیر رفتار بازیکن مس قرار گرفت و با ورود به داخل زمین مسابقه با انجام حرکاتی که بدور از شان یک مدیر‌عامل و رئیس هیئت مدیره موسسه‌ای تحت نام ثامن‌الحجج (ع) است، شاهکارهای هواداران تیمش را تکمیل کرد.

موسوی با اشاره به اینکه در این حین آقایان شجاع و شعبان‌پور اعضای کادر فنی تیم سبزوار نیز به سمت من و کادر فنی تیم مس حمله کردند، گفت: این افراد با مشت و لگد به سمت ما حمله کردند و ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند، حتی در این حین برخی نیز با چاقو و اجسام تیز و برنده در درون زمین مسابقه دیده می‌شدند که با خروج به موقع بازیکنان ما به درون رختکن‌ اتفاق بدی رخ نداد.

سرپرست تیم هندبال صنعت مس کرمان ابراز داشت: برای این تیم متاسف هستم، تیمی که تنها با هزینه کردن به فکر نتیجه‌گیری باشد، راه‌ به جایی نمی‌برد، مسئولان این تیم باید کمی به فکر فرهنگ‌سازی باشند.

وی با انتقاد از فضای موجود در سالن عنوان کرد: با این حال با کمک ماموران نیروی انتظامی توانستیم از این سالن و فضای وحشتناک آن خارج شویم و با همراهی ماموران نیروی انتظامی تا 50 کیلومتری این شهرستان را طی کردیم تا مشکلی برای اتوبوس حامل تیم ایجاد نشود.

موسوی خاطرنشان کرد:‌ نوع نگاه مسئولان و مدیران تیم حریف موجب شد تا جو بازی متشنج شود و تیم مس با توجه به ایجاد این‌ فضا به مسابقه ادامه نداد، ‌همه تیم‌ها در این شهرستان این مشکلات را دارند.

وی بیان داشت: فدراسیون باید با نگاه سخت‌گیرانه‌تری با اتفاقات این مسابقه برخورد کند، علاوه بر اینکه برخی منابع خبری اخباری را مبنی بر باخت تیم مس در این دیدار به دلیل خروج تیم ما از زمین مسابقه را منتشر کرده‌اند که به عقیده من این مسئله نیز خلاف واقعیت است و  فدراسیون می‌تواند با نگاه دقیق به اتفاقات این مسابقه نتیجه را اعلام کند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول