اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های هندبال نوجوانان قهرمانی کشور

تیم قزوین با اقتدار قهرمان مسابقات کشوری هندبال شد

خبرگزاری فارس: در دیدار نهایی رقابت‌های هندبال قهرمانی کشور هندبالیست‌های نوجوان استان قزوین در دیدار نهایی مقابل کرمانشاه قرار گرفتند و در پایان با شکست این تیم عنوان قهرمانی این مسابقات را تصاحب کردند.

تیم قزوین با اقتدار قهرمان مسابقات کشوری هندبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این دیدار که دقایقی قبل در حضور بیش از 500 تماشاگر مشتاق قزوینی در سالن هندبال مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین برگزار شد، هندبالیست‌های نوجوان استان در یک بازی حساس و نزدیک موفق شدند با نتیجه نزدیک 21 بر 20 تیم کرمانشاه را مغلوب کنند و برای نخستین بار در این رده سنی عنوان قهرمانی کشور را از آن خود کنند.

در دیدار رده‌بندی این مسابقات نیز که قبل از بازی نهایی برگزار شد، تیم تهران موفق شد با شکست 28 بر 23 ارومیه عنوان سومی را به دست بیاورد.

نکته قابل توجه بازی‌های هندبالیست‌های نوجوان قزوینی در این دوره از مسابقات این بود که این تیم با شش پیروزی متوالی و پی در پی موفق شد با اقتدار عنوان قهرمانی را کسب کند.

هندبالیست‌های نوجوان استان در دیدارهای دور مقدماتی موفق شدند به ترتیب تیم‌های لرستان، قم، کردستان و تهران را از پیش رو بردارند و مقتدرانه به عنوان تیم صدرنشین گروه دوم راهی دیدار نیمه‌نهایی شوند.

نوجوانان استان در دیدار نیمه‌نهایی مقابل تیم ارومیه تیم دوم گروه اول این رقابت‌ها قرار گرفتند که در پایان موفق شدند با شکست 31 بر 25 بر این تیم، راهی دیدار نهایی شوند.

این قهرمانی به نوعی پس از سال‌ها در رده‌های سنی نوجوانان صورت گرفت که در این بین نباید از تلاش مسئولان و کادر فنی تیم هندبال نوجوانان قزوین و مسئولان هیئت به راحتی عبور کرد.

تیم کرمانشاه هم تا قبل از برگزاری این رقابت‌ها بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و به نوعی می‌توان اذعان کرد که با نبردی نزدیک عنوان قهرمانی را در آخرین ثانیه‌های بازی از دست داد.

بازیکنان این تیم در دیدارهای مقدماتی به ترتیب تیم‌های البرز، ارومیه، تبریز و زنجان را از پیش رو برداشتند و در دیدار نیمه‌نهایی نیز با شکست 25 بر 15 تیم تهران جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند.

دوازدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان کشور با حضور تیم‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، البرز، زنجان، آذربایجان شرقی، قم، تهران، قزوین، لرستان و کردستان از روز شنبه شانزدهم مهر ماه در سالن هندبال مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین برگزار و با قهرمانی نوجوانان قزوینی خاتمه یافت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول