اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان کشور

هندبالیست‌های قزوین در یک قدمی صدرنشینی

خبرگزاری فارس: هندبالیست‌های قزوین در صورت تساوی مقابل تیم تهران در رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان کشور صدرنشین می‌شوند.

هندبالیست‌های قزوین در یک قدمی صدرنشینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در روز چهارم دور مقدماتی رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان کشور، هندبالیست‌های تیم نوجوان قزوین از ساعت 12 ظهر امروز به مصاف تیم هندبال نوجوانان تهران خواهند رفت که در صورت تساوی برابر این تیم به عنوان صدرنشین می‌توانند راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شوند.

به نظر می‌رسد هندبالیست‌های نوجوان استان قزوین که در سه دیدار گذشته خود موفق شده‌اند تیم‌های لرستان، قم و کردستان را شکست دهند، کار بسیار سختی مقابل تهران نخواهند داشت زیرا تیم تهران نیز در نخستین دیدار خود برابر قم تن به شکست داد.

اما در آن سو تیم تهران نیز که به نوعی برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات قدم به قزوین گذاشته است از سه دیدار گذشته خود دو پیروزی مقابل تیم‌های لرستان و کردستان و یک شکست مقابل قم را در کارنامه به ثبت رسانده است و از حمایت تماشاگران قزوینی نیز هراس دارد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده صبح امروز نیز تیم تبریز آذربایجان شرقی به مصاف تیم ارومیه آذربایجان غربی خواهد رفت و تیم‌های البرز و زنجان هم با یکدیگر پیکار می‌کنند ولی تیم‌ قزوینی در بین دیگر تیم‌های شرکت‌کننده عملکرد یکنواخت و مطلوبی را به نمایش گذاشته است.

دوازدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان کشور که با حضور تیم‌های کرمانشاه، آذربایجان شرقی، البرز، زنجان، قم، آذربایجان غربی، قزوین، تهران، لرستان و کردستان از روز شنبه پانزدهم مهر ماه در سالن شهید رجایی قزوین برگزار شده است، فردا با شناخت تیم قهرمان به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول