اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) مشهد:

بازی‌های لیگ‌برتر هندبال از هفته چهارم سخت‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) مشهد گفت: فقط در سه بازی اول فرصت داریم تا به هماهنگی کامل برسیم و از هفته چهارم لیگ به بعد با تیم‌های قدرتمندی روبه‌رو خواهیم شد.

بازی‌های لیگ‌برتر هندبال از هفته چهارم سخت‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، علیرضا حبیبی اظهار کرد: در بازی هفته اول در مقابل نیروی زمینی تهران نقاط ضعف تیم شناسایی شد و در تمرینات این هفته بیشتر بر روی کارهای گروهی و تاکتیک‌های تیمی کار کردیم.

وی با بیان اینکه با اضافه شدن چندین بازیکن جدید به ترکیب تیم از جمله آلن کلونوویچ بازیکن اهل بوسنی و هرزگوین زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز داریم، ادامه داد: در سه بازی اول فرصت داریم تا به هماهنگی کامل برسیم و از هفته چهارم لیگ به بعد با تیم‌های قدرتمندی روبه‌رو هستیم.

حبیبی در رابطه با بازی بعدی تیمش از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور با شهرداری قزوین گفت: قرار است این بازی روز جمعه 21 مهر ماه از ساعت 16 در سالن هندبال مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) قزوین انجام شود اما احتمال دارد به خاطر انجام بازی بسکتبال در این سالن بازی با دو ساعت تاخیر برگزار شود.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد شهرداری قزوین را تیمی جوان و یک دست توصیف کرد و گفت: این تیم به تازگی از دسته یک به لیگ برتر صعود کرده و بازی اولش را در مقابل سپاهان اصفهان با نتیجه 13 بر 34 واگذار کرده است.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه برای بازی در قزوین بازیکن محرومی نداریم، تعدادی از بازیکنان هم دچار سرماخوردگی شده‌اند که از دیروز تحت درمان هستند و به بازی روز جمعه خواهند رسید.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول