اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) خبر داد

حضور تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) مشهد در تورنمنت بین‌المللی 5 جانبه قطر

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد از حضور این تیم در تورنمنت بین‌المللی 5 جانبه قطر خبر داد.

حضور تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) مشهد در تورنمنت بین‌المللی 5 جانبه قطر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، علیرضا حبیبی از حضور این تیم در تورنمنت بین‌المللی 5 جانبه قطر خبر داد و اظهار کرد: این تورنمنت با حضور تیم‌های هندبال الجیش و الریان، قهرمان و نایب قهرمان باشگاه‌های قطر و نمایندگان این کشور در جام باشگاه‌های آسیا، تیم ملی بزرگسالان قطر نماینده آسیا در جام جهانی 2013 اسپانیا، النجمه بحرین نایب قهرمان باشگاه‌های این کشور و تیم ثامن‌الحجج(ع) مشهد از 27 مهرماه تا 3 آبان ماه به میزبانی الجیش قطر در دوحه برگزار می‌شود.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) افزود: تیم ثامن‌الحجج(ع) مشهد با موافقت کمیته برون مرزی وزارت ورزش و جوانان مشهد را به سمت قطر بعداز ظهر چهارشنبه 26 مهرماه ترک خواهد کرد.

حبیبی در رابطه وضعیت بازی روز جمعه 28 مهرماه تیم با شهرداری ارومیه گفت: با توجه به اعزام تیم به دوحه قطر بازی هفته سوم لیگ برتر در زمانی دیگر طبق نظر فدراسیون برگزار می‌شود.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) یادآور شد: پس از بازگشت از مسابقات بین‌المللی قطر، یکشنبه 7 آبان ماه در هفته چهارم لیگ برتر هندبال کشور میهمان هپکو اراک خواهیم بود.

گفتنی است تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد با 4 امتیاز و با تفاضل گل کمتر از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول