اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال قزوین:

قهرمانی هندبال قزوین حاصل چهار سال برنامه‌ریزی بود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قزوین گفت: قهرمانی تیم هندبال نوجوانان قزوین در مسابقات کشوری که در قزوین برگزار شد، حاصل چهار سال تلاش و برنامه‌ریزی این هیئت است.

قهرمانی هندبال قزوین حاصل چهار سال برنامه‌ریزی بود

سیدمحمدحسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به قهرمانی هندبالیست‌های نوجوانان استان در دوازدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان کشور اظهار کرد: خوشحال هستیم که با یک برنامه‌ریزی منسجم توانستیم با اقتدار سکوی قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی با بیان اینکه قبل از برگزاری این رقابت‌ها پیشنهاد میزبانی خود را به فدراسیون هندبال اعلام کرده بودیم، افزود: از همان زمان عزم خود را برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها جزم کردیم.

حسینی تلاش بالا و انگیزه هندبالیست‌های نوجوان استان در این رقابت‌ها را ستودنی برشمرد و گفت: نوجوانان قزوینی در این رقابت‌ها انگیزه بالایی از خود نشان دادند و ثابت کردند که شایستگی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را دارند.

رئیس هیئت هندبال استان در ادامه با بیان اینکه نوجوانان هندبالیست استان در این رقابت‌ها سنگ تمام گذاشتند، افزود: تلاش، جنگندگی، انگیزه بالا و تمرینات منظم از مهم‌ترین فاکتورهای قهرمانی هندبالیست‌های نوجوانان استان در این مسابقات بود.

حسینی از تماشاگران قزوینی نیز به نیکی یاد کرد و گفت: در طول برگزاری رقابت‌های هندبال قهرمانی کشور تماشاگران با تشویق‌های بی‌امان خود نقش مهمی در بالابردن روحیه هندبالیست‌های نوجوانان استان ایفا کردند.

وی با اشاره به اینکه اوج تشویق‌های تماشاگران در بازی نهایی این رقابت‌ها بود، افزود: در دیدار برابر کرمانشاه حضور بیش از 500 تماشاگر در سالن هندبال شهید رجایی قزوین موجب دلگرمی نوجوانان قزوینی شد و آنها نیز به خوبی توانستند جواب محبت تماشاگران را با قهرمانی بدهند.

رئیس هیئت هندبال استان قزوین در ادامه با اشاره به تشویق شدید وی از سوی تماشاگران قزوینی حاضر در سالن هندبال گفت: تماشاگران مهم‌ترین سرمایه‌های ما هستند و از اینکه توانستم دل آنان را شاد کنیم بسیار خوشحال هستم.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول