اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی کشور

هندبالیست‌های قزوینی به دیدار نهایی راه یافتند

خبرگزاری فارس: در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان کشور هندبالیست‌های قزوینی با عبور از سد آذربایجان غربی به دیدار نهایی راه یافتند.

هندبالیست‌های قزوینی به دیدار نهایی راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان کشور تیم هندبال قزوین مقابل تیم آذربایجان غربی قرار گرفت که در پایان موفق شد با شکست این تیم جواز حضور در دیدار پایانی این مسابقات را کسب کند.

در این دیدار که دقایقی قبل در سالن هندبال ورزشگاه شهید رجایی قزوین به پایان رسید، هندبالیست‌های نوجوان قزوینی با نتیجه 31 بر 25 تیم آذربایجان غربی را مغلوب کردند و فینالیست شدند.

نوجوان‌های هندبالیست قزوینی با این نتیجه در این دوره از رقابت‌ها روند پیروزی‌های متوالی خود را حفظ کردند تا اثبات کنند با قاطعیت به این مرحله رسیده‌اند.

هندبالیست‌های استان در دیدارهای دور مقدماتی خود به ترتیب مقابل تیم‌های لرستان، کردستان، قم و تهران به برتری دست پیدا کرده بودند.

بدین ترتیب هندبالیست‌های نوجوان استان قزوین در دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها به مصاف برنده بازی تیم‌های کرمانشاه و تهران خواهند رفت.

دوازدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان کشور که با حضور 10 تیم از روز شنبه پانزدهم مهر ماه در سالن شهید رجایی قزوین آغاز شده بود، عصر امروز با شناخت تیم قهرمان به کار خود خاتمه می‌دهد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول