اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

نگاه به دانشجو باید عمیق باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: نگاه به دانشجو باید عمیق باشد و دانشجویان در راستای تحقق منویات رهبری تلاش کنند.

نگاه به دانشجو باید عمیق باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، احد احمدی در جشن ورودی‌های جدید دانشگاه پیام‌نور شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه دانشجویان پرچم‌داران توسعه کشور هستند، اظهار کرد: حمایت از قشر دانشجو یک وظیفه ملی است و همه لازم است برای تحقق این مهم تلاش کنند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: محققان و دانشجویان ایران اسلامی امروز با تأسی از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مسیر تحقق طرح‌های توسعه‌محور کشور گام برداشته و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه ضرورت ایجاد و تشکیل تشکل‌ها و کانون‌های ویژه دانشجویی در متن دانشگاه‌ها امری مهم است، عنوان کرد: در این زمینه لازم است که تلاش‌های بیشتری انجام شود.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: حضور گسترده جوانان و نخبگان ایرانی در مسابقات و عرصه‌های رقابتی در جهان نشانگر توان بالا و اراده قوی این جوانان و نوجوانان است.

احمدی اذعان کرد: امروز شاهد آن هستیم که رشد و شکوفایی مراکز علمی دو چندان شده و دانشجویان شور و اشتیاق قوی‌تری برای درس‌ خواندن و ادامه راه برای دست‌یابی به قله‌های پیشرفت را دارند.

وی با بیان اینکه این شهرستان جایگاه ممتازی در توسعه دانشگاهی دارد، عنوان کرد: در حال حاضر تمام مراکز دانشگاهی این شهرستان در بخش مرکزی و دیگر بخش‌ها فعال بوده و آماده ارائه خدمات مختلف اعم از آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دینی به دانشجویان هستند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا بیان کرد: نگاهی که از سوی یک مسئول و متولی به قشر دانشجو است باید نگاهی ملی و امیدوارکننده باشد و اگر این رویکرد نهادینه شود به طور حتم چرخه رشد علمی کشور نیز تسریع می‌یابد.

احمدی با اشاره به لزوم ساماندهی و برنامه‌ریزی ویژه‌ برای جذب و ساماندهی نخبگان علمی و فرهنگی در دانشگاه‌ها، افزود: توجه به این موضوع عزمی جدی و همگانی را می‌طلبد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ده‌ها عنوان برنامه و طرح مختلف فرهنگی در تمام دانشگاه‌های مختلف این شهرستان به مرحله اجرا در آمده است که شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول