اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز:

شهدای گمنام دانشجویان واقعی سنگر علم و فضیلت هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: شهدای گمنام در حقیقت دانشجویان واقعی سنگر علم و فضیلت، دانشگاه هستند.

شهدای گمنام دانشجویان واقعی سنگر علم و فضیلت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز حسن مروتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد استقبال از شهدای گمنام دانشگاه اظهار داشت: بعد از مدت‌ها انتظار، مفتخریم که فضای دانشگاه شهید چمران که روزی محل حضور رزمندگان و بسیاری از شهدا بوده است،  بار دیگر به عطر شهدای گمنام معطر می‌شود.

وی با اشاره به مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه گفت: این مراسم فردا از ساعت 8:30 از میدان بسیج به سمت دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار و این شهدای گرانقدر جوان در همین محل آرام می‌گیرند.

مروتی تصریح کرد: با آمدن شهدای گمنام به دانشگاه و تدفین در این محل، تلنگری به ما زده می‌شود که تکلیف خود را بهتر بشناسیم و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز از مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برای تحقق این مطالبه دیرینه کارکنان، اساتید و دانشجویان تشکر کرد و گفت: فردا میزبان همه ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی هستیم که دل در گرو انقلاب دارند و حضور می‌یابند تا با شهدا تجدید میثاقی دوباره داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فردا همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) پیکرهای دو شهید در دانشگاه شهید چمران اهواز و دو شهید در باغملک به خاک سپرده می‌شود. یک شهید 19 ساله مربوط به منطقه عملیاتی قصر شیرین و دیگری شهید 23 ساله‌ای است که در عملیات والفجر 9 در منطقه سلیمانیه به شهادت رسیده است که این دو شهید در دانشگاه شهید چمران اهواز تدفین می‌شوند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول