اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد ساری خبر داد

پذیرش 2 هزار دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد ساری

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری از پذیرش 2 هزار دانشجوی جدید در دوره‌های دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی در این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

پذیرش 2 هزار دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کیومرث نیازآذری شامگاه چهارشنبه در همایش دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با اشاره به جایگاه انسان در عرصه زندگی اظهار داشت: انسان موجودی زنده و پویاست و در مقابل هر عملی عکس‌العملی را نشان می‌دهد و این انسان می‌داند که هرچه را انجام می‌دهد از دیده‌ها پنهان نیست به همین دلیل باید به زندگی خود رنگ خدایی بدهد و برای زندگی فردای خود زندگی امروز را دریابد و از فرصت امروز نهایت استفاده را کند.

وی خطاب به دانشجویان بیان کرد: انگیزه، توان و انرژی ما از شادابی شما جوانان است و این شما جوانان هستید که باید آینده را در دست بگیرید و رشد و تعالی و بالندگی شما جوانان افتخار ماست.

وی از جذب 2 هزار دانشجوی جدید در دوره‌های دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی ساری در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: با تلاش همکاران در این واحد دانشگاهی زیرساخت‌ها و زمینه‌ها برای‌ تحصیل شما فراهم شده و امروز این دانشگاه به مهم‌ترین و موثرترین واحد دانشگاهی در مازندران تبدیل شده است.

نیازآذری تعداد فارغ‌التحصیلان این واحد دانشگاهی را 31 هزار نفر اعلام کرد و افزود: برای نخستین بار رشته دکترای پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ساری در دفترچه ثبت‌ نام آزمون قرار گرفت و تراز علمی پذیرفته ‌شدگان ورودی این دانشگاه در دوره‌های دکترا و کارشناسی ارشد بسیار بالاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری از راه‌اندازی 15 رشته جدید کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی خبر داد و افزود: در حال حاضر سه رشته دکترا و 25 رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه راه‌اندازی شده و برای سال تحصیلی آینده در 40 رشته کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش کنیم.

وی توجه به ارزش‌ها و فرهنگ را در محیط دانشگاه مهم دانست و تصریح کرد: دانشگاه دارای فرهنگ مشخص و مدون است و دانشگاه نمی‌تواند تابع خرده فرهنگ‌ها باشد و فرهنگ دانشگاه فرهنگ نظام است که باید دانشجویان رعایت کنند.

به گزارش فارس، در این همایش از استاد اردلان از اساتید برجسته دانشگاه آزاد اسلامی ساری که به افتخار بازنشستگی نائل آمد و 14 دانشجوی رتبه یک ورودی جدید و جمشید امامی مسن‌ترین دانشجوی سال تحصیلی جدید با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شدند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول