اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان تاکستان:

تاکستان 46 بار میزبان مسابقات ورزشی بوده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان گفت: تاکستان تاکنون 46 بار میزبان مسابقات ورزشی بوده است.

تاکستان 46 بار میزبان مسابقات ورزشی بوده است

فریبرز رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با بیان اینکه تاکنون بیش از 61 باشگاه ویژه رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان تاکستان را‌ه‌اندازی شده است، اظهار کرد: سه باب از این باشگاه‌های ورزشی در بخش‌های تابعه ضیاآباد، اسفرورین، خرمدشت و هم‌چنین بخش مرکزی قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان اعلام کرد: بیش ‌از 10 دوره کلاس‌های توجیهی داوری ویژه علاقه‌مندان و مستعدان این حوزه تاکنون در این شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب جوانان و ورزش‌دوستان تاکستانی از برگزاری دوره‌های مخلتف ورزشی در این شهر عنوان کرد: تا به امروز برگزاری 16 دوره مربی‌گیری ورزشی در شهرستان تاکستان و بخش‌های تابعه ثبت شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان ادامه داد: همچنین در شش ماه نخست سال 92 دو دوره مسابقات چند جانبه و گروهی به میزبانی هیئت‌های ورزشی تاکستان برگزاری شده است.

صادقی اضافه کرد: برگزاری 51 عنوان مسابقات داخلی و درون شهرستانی نیز به همت هیئت‌های ورزشی نیز به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه شهرستان تاکستان ظرفیت‌های خوبی برای برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های گوناگون دارد، افزود: تاکنون شهرستان تاکستان 46 بار میزبان ورزشکاران و گروه‌های ورزشی رشته‌های مختلف بوده که این مهم نشانگر توانمندی ورزشی این شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان با اشاره به توسعه رشته‌های ورزشی در این شهرستان عنوان کرد: تا پایان سال جاری گام‌های خوبی در این حوزه برداشته می‌‌شود.

رحمانی اذعان کرد: موفقیت ورزشکاران در میادین ورزشی گوناگون به اراده قوی و تلاش خستگی‌ناپذیر آنان بستگی دارد.

وی با بیان اینکه توسعه مجموعه‌های ورزشی برای افزایش حضور جوانان و نوجوانان توسط مسئولان باید جدی گرفته شود، اظهار کرد: باید در این زمینه همت ویژه‌ای صورت بگیرد و بر مجموعه‌های ورزشی افزوده شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول