اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش خراسان‌شمالی:

خراسان‌شمالی رتبه 14 کشور در سرانه فضاهای ورزشی را دارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و سرمایه نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: خراسان‌شمالی رتبه 14 کشور را در بحث سرانه فضاهای ورزشی را دارد.

خراسان‌شمالی رتبه 14 کشور در سرانه فضاهای ورزشی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی، غلامحسین شاکری اظهار کرد: در حال حاضر سرانه فضاهای ورزشی در دست احداث و موجود استان 75 سانتیمتر مربع است که این میزان غیر از سرانه فضاهای ورزشی سایر دستگاه‌های اجرایی استان محاسبه شده است.

وی همچنین به دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری در استان اشاره کرد و گفت: پس از تشکیل جلسه هیئت وزیران در آخرین روز از سفر مقام معظم رهبری اعتبارات بسیار خوبی برای ورزش استان اختصاص یافت که بخشی از آن برای ساخت فضاهای ورزشی در روستاهای بالای 100 هزار نفر جمعیت در استان هزینه می‌شود.

شاکری تصریح کرد: در حال حاضر 208 فضای ورزشی با 65 هزار متر مربع مساحت موجود در دست احداث در استان وجود دارد که بخشی از آن‌ها نیازمند اعتبارات لازم برای اتمام عملیات ساخت و بهره برداری است.

معاون توسعه منابع و سرمایه نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی خاطر نشان کرد: میزان سرانه ورزشی روستایی در استان هشت درصد بیشتر از سرانه شهری است که این نشان‌دهنده توجه ویژه دولت به ورزش در روستاها است.

شاکری با اشاره به سیاست وزارت ورزش و جوانان در بحث ساخت و ساز فضاهای ورزشی در مناطق محروم گفت: هدف ما جذب اعتبارات و تکمیل زیرساخت‌های استان برای رسیدن به سند توسعه برنامه پنجم و 2/1 متر مربع سرانه ورزشی برای هر نفر در استان است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول