اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

مسابقه‌های ورزشی بانوان در جوانرود برگزار شد

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقه دو صحرانوردی به مناسبت دهه فجر، درخشش بانوان والیبالیست جوانرودی در یک دوره رقابت‌های والیبال و برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان جوانرود از مهم‌ترین رویداهای ورزشی این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر است.

مسابقه‌های ورزشی بانوان در جوانرود برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود در پنجمین روز از دهه مبارکه فجر یک دوره مسابقه دو صحرانوردی به مسافت ۲ کیلومتر و با حضور بیش از ۱۵۰ دونده از پارک هلانیه تا فرمانداری بین دانش‌آموزان پسر مقطع راهنمایی برگزار و در پایان به ۵ نفر از نفرات برتر از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جوانرود جوائزی اهدا شد.

* جوانرود نایب قهرمان مسابقات 4 جانبه والیبال بانوان شد

به مناسبت دهه مبارکه فجر مسابقات چهار جانبه والیبال بانوان با حضور چهار تیم کامیاران‌، جوانرود‌،  پاوه و روانسر بصورت دوره‌ای در سالن حجاب جوانرود برگزار شد که در پایان پاوه قهرمان و تیم‌های جوانرود‌، کامیاران و روانسر به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

* مسابقات آمادگی جسمانی بانوان جوانرود با معرفی نفرات برتر به پایان رسید

به مناسبت دهه مبارکه فجر یک دوره مسابقه آمادگی جسمانی بانوان در دو رده سنی زیر ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال در سالن حجاب برگزار شد که در پایان در رده سنی زیر ۳۰ سال‌، طوبی صحرایی‌، سروه عبدالهی‌، واحده فتحی و سارا کرمجو  به ترتیب اول تا چهارم شدند و در رده سنی بالای ۳۰ سال شب بو رحمانی،  روین سلیمانی‌، شکوفه میرزایی و گلاله حسین زاده به ترتیب اول تا چهارم شدند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول