اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری:

سرانه فضای ورزشی ساری به یک متر نرسیده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری گفت: سرانه فضاهای ورزشی ساری به یک متر نمی‌رسد.

سرانه فضای ورزشی ساری به یک متر نرسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، صالح کاردگر ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که در فرمانداری مرکز مازندران تشکیل شد نقش ورزش را در موضوعات مختلف جامعه گسترده و تعیین‌کننده دانست.

وی افزود: ورزش به عنوان بازی و سرگرمی نیست، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی عوض کرده است.

کاردگر بازخورد برپایی تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری در مازندران را جهانی دانست و تصریح کرد: استقرار چهار ایستگاه تور دوچرخه‌سواری در ساری موقعیت مرکز استان را در رسانه‌های جهانی ویژه کرد.

وی با اشاره به اینکه با ادغامی که انجام شد امور جوانان را به ما سپردند، بیان داشت: به دلیل شفاف نبودن کار در مقوله جوانان فعالیت در این بخش با دستان خالی انجام می‌شود ولی با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد در بحث ازدواج جوانان کارهای زیادی انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری استراتژی تعیین‌کننده‌ای را برای المپیک سال‌های آینده در دست دارد، گفت: امسال در بخش المپیکی ساری اعزام ورزشکار نداشت ولی سه پارالمپیکی ورزش ما را امیدوار کرد.

کاردگر تشکیل شورای ورزش در فرمانداری ساری را برای مقابله با داروهای نیروزا ضروری دانست و گفت: مصرف مواد نیروزا و ممنوعه ورزشکاران مرد و زن ساروی را تهدید می‌کند.

وی به سازماندهی بودن ورزشکاران ساروی اشاره کرد و ادامه داد: 20 هزار ورزشکار ساروی دارای بیمه ورزشی هستند و به صورت سازمان‌یافته کار می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری یادآور شد: خدمات زیادی نیز به ورزشکاران غیرسازمان‌یافته داده می‌شود.

وی با اعلام اینکه اداره ورزش و جوانان ساری دارای 17 تیم در لیگ برتری کشور است، بیان داشت: سرانه ورزشی شهرستان ساری 8/0 درصد است که با داشتن بیش از 5/0 درصد فضای سرپوشیده و 5/6 درصد فضای روباز خدمات‌رسانی در امر ورزش انجام می‌شود.

کاردگر 90 درصد قهرمانان ورزشکار ساروی را از روستاها دانست و گفت: نبود اعتبار مناسب سبب شد تا فضای مناسب ورزشی روباز در روستاها نداشته باشیم.

وی از برپایی ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته تربیت بدنی در مجموعه داراب شهرستان ساری خبرداد و اظهار داشت: ساعت 6:30 دقیقه روز یک شنبه هفته آینده مجموعه فضای ورزشی داراب میزبان مسئولان ورزشکار ساروی است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول